رفتن به مطلب

Bardia

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره Bardia

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام، من می‌خوام در صفحه نخست وبسایت و به جای آخرین مطالب که به صورت معمول نمایش داده میشه ، مطالب 24 ساعت گذشته رو نمایش بدم. با این وجود که می‌خوام صفحه‌بندی مطالب هم حفظ بشوند. به طور مثال بعد از هر 5 پست لینک صفحه بعد نمایش داده بشه و 5 پست بعدی در صفحه دوم نمایش داده بشوند. در حقیقت مطالب و صفحه‌بندی مطالب رو تا جایی نمایش بده که مربوط به 24 ساعت گذشته باشه و بعد از اون رو نمایش نده . امیدوارم منظورم رو درست رسونده باشم. ممنون میشم اگر کسی میتونه ، کمک کنه. پیشاپیش ممنونم.
  2. نسخه‌ی حرفه‌ای این پلاگین رو هم دارم. نسخه‌ی حرفه‌ای کمی امکاناتش بیشتر هست ولی امکانی که مدنظر من هست رو مثل نسخه‌ی معمولی ارائه میده و نمیشه به صورت کد ازش استفاده کرد.
  3. سلام، ممنون از پاسخ‌تون آقا مرتضی بله ، درسته میشه در اول پست از این خاصیت‌ها استفاده کرد ولی مساله اینجاست در صورتی که بخواهیم از the_excerpt استفاده کنیم ، این خاصیت‌ها هم کاربردی ندارند. برای همین می‌خوام از این خاصیت‌ها در قالب استفاده کنم. ممنون میشم اگر میشه تابع موجود در افزونه رو به همراه یک مثال معرفی کنید تا بتونم ازش استفاده کنم.
  4. نسخه حرفه‌ای هم این امکاناتی که گفتم رو نداره .
  5. آدرس پلاگین WP RSS Poster در مخزن افزونه‌های وردپرس : http://wordpress.org/extend/plugins/wp-rss-poster/
  6. پلاگین wp-rss-multi-importer پلاگین خوبی بود. ولی از نظر امکاناتی که مدنظر من هست ، پلاگین WP RSS Poster پلاگین کامل‌تری هست. در حقیقت این چند امکانی هم که می‌خوام بهش اضافه کنم ، داخل پلاگین وجود داره ولی مساله اینجاست که کدی نداره که در قالب بشه از اونها استفاده کرد. و فقط میشه از این امکانات ( لینک پست در سایت منبع ، تایتل سایت منبع و ... ) در تمپلیت متن پست استفاده کرد. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید تا بتونم این امکانات رو در قالب و در حلقه هر پست استفاده کنم.
  7. خیلی ممنونم فک کنم امکاناتی که مد نظرم هست رو این افزونه داره ولی بازم باید تسش کنم. بازم ممنون
  8. بله ، ی همچین چیزی ! این یک مثال بود برای اینکه منظورم رو برسونم. در اصل به آدرس لینک اون مطلب در سایت منبع احتیاج دارم تا بتونم در حلقه پست ازش استفاده کنم. مثلا همونطور که گفتم از اون آدرس برای لینک دادن به تیتر استفاده کنم یا قسمتی رو در قالب تعریف کنم به عنوان ارجاع به منبع و یا ... منظور من گرفتن آدرس لینک پست در سایت منبع و استفاده از اون در قالب هست.
  9. سلام من از پلاگین WP RSS Poster برای دریافت مطالب از خوراک بعضی از سایت‌ها استفاده می‌کنم. و در حال حاضر می‌خوام چند امکان به این افزونه اضافه کنم. به طور مثال ، می‌خوام یک کد در افزون تعریف بشه که توسط اون بتونم آدرس مطلبی که از خوراک گرفته میشه رو در قالب نمایش بدم. ( البته در حلقه‌ی همون پست ولی خارج از بخش متن پست و در قسمتی که خودم تعیین می‌کنم. ) * : البته خود قالب این امکان رو داره ولی آدرس پست و سایر موارد رو در انتها و یا ابتدای متن پست قرار میده ولی همونطور که گفتم من می‌خوام از بعضی از امکانات در قالب استفاده کنم. به طور مثال می‌خوام کاربر با کلیک بر روی عنوان پست دریافت شده ، به مط
×
×
  • اضافه کردن...