رفتن به مطلب

sarahoseini74

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره sarahoseini74

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام لطفا به ما کمک کنید ما هاستمان لینوکسی و با پلسک راه اندازی شده (سرویس دهنده ی ما رادکام هست) - بدون مشکل داشتیم کار میکردیم تا دوروز پیش که رادکام برای بهتر شدن سرعت سایت ما تصمیم گرفت به جای آپاچی از negix برای ما استفاده کنه - به یک باره دیدیم وارد پنل وردپرس نمی تونیم بشیم و ارور The page isn’t redirecting properly Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete. This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies. را داد، ما اطلاع دادیم و اونها یه کاری کردن د
  2. sarahoseini74

    ویژگی های محصول در ووکامرس

    شما باید به جای اینکه یک محصول ساده در نظر بگیرید از گزینه محصول متغیر استفاده بفرمایید و تیک زیر ویژگی که عنوان (استفاده برای متغیرها) می باشد را نیز انتخاب بفرمایید. بعد از ذخیره به تب متغیر رفته و افزودن متغیر رو انتخاب می فرمایید و گزینه هایی که در ویژگی تیک متغیر آنها خورده باشد را در لیست مشاهده میفرمایید.
  3. sarahoseini74

    مشگل در قالب فروشگاهی

    سلام وقت بخیر شما می تونید از تنظیمات قالب اقدام بفرمایید و به سادگی حذف کنید.
  4. sarahoseini74

    سوال در مورد لینک های داخلی سایت

    بله کلا این کار باعث با ارزش شدن مطالب قبلی سایت که شاید رتبه خود را به مرور از دست داده باشند نیز می شود.
  5. sarahoseini74

    گوگل وبمستر تولز

    این مشکل رو حل کردین دوستان؟
  6. sarahoseini74

    لینک به سایت های معتبر ؟؟

    بله کاملا درست میفرمایید. البته تهاجمی سخن گفتن رو تایید نکردم بنده:) اما اصل پاسخ کاملا صحیح می باشد.
  7. sarahoseini74

    لینک به سایت های معتبر ؟؟

    بله کاملا موافق لینک دادن به سایت های معتبر و در راستای متن نوشته شده و مسیر اصلی سایت هستم زیرا گوگل نیز بر اساس فکر انسانی تصمیم به خوب یا بد بودن سایت می کند و بسیار عقلانی هست که منابع معتبر برای یک مقاله یا آموزش در نظر گرفته شود و بعضی از توضیحات را به سایت های مرتبط بسپاریم و این راهنمایی کاربرای برای دانش بیشتر به نظر گوگل هم زیبا هم سفید به نظر خواهد آمد و تاثیر خوبی دارد. به این فروشگاه ساعت سر بزنید در تمام مقالات به سایت های مرتبط در زمینه ساعت مچی از جمله سایت هابلوت با پیج رنگ 4 سایت رولکس با پیج رنک چهار لینک داده و بسیار نیز موفق است.
  8. sarahoseini74

    مقایسه ووکامرس و اپن کارت؟

    سلام به نظر بنده شما می توانید یک فروشگاه رو که با CMS اپن کارت و یک فروشگاه که با وردپرس نوشته شده را بررسی کنید و کاملا متوجه خواهید شد که کدامیک بهتر هستند. http://ashraafi.com به این سایت و http://ashrafii.com سر بزنید خیلی کمکتون می کنه!
×
×
  • اضافه کردن...