رفتن به مطلب

rezakianoosh

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    1063
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    19

تمامی مطالب نوشته شده توسط rezakianoosh

  1. rezakianoosh

    کار نکردن استایل ie

    سلام دوستان برای قالب جدید میخام برای راحت شدن از شر ie یه استایل دیگه بنویسم ولی وقتی لینک استایل جدید رو میزارم و کدی رو که مشگل داره اصلاح میکنم و فقط کد قسمتی رو که مشگل دار رو میزار تو استایل جدیدی که برای ie درست کردم ولی هیچ تغییری احساس نمیشه ( برای مشاده تغییرات در مرورگر ie با زدن f12 و تغییر قسمت document mode حالت مرورگر رو بر روی ie 7 و ie 8 میزارم) دوستان لطفا راهنمایی کنن موفق باشید
  2. مارجین منفی توی مرورگر ie فکر کنم درست نشون داده نمیشه ، درسته ؟ راهی وجود نداره کاری کرد که تو همه مرورگرها به درستی نشون داده بشه ؟ بدون نوشتن استایل جداگانه؟
  3. سلام دوستان در حال طراحی یه قالب هستم و این فکر به ذهنم رسید که چه طوره قسمت از تصویر زیر منو مربوط به بلوک راست قالبم رو خارج از بدنه و قسمت تعریف شده برای body نشون داد اما موندم که چه جوری باید این کار رو کرد ؟ اخه عکس داخل چارچوب body قرار میگیریه و div مربوط به body اجازه نمیده تصویر زیر منو بیاد بیرون از کادر body دوستان لطفا راهنمایی کنن و توضیح بدن چه جوری این کار رو انجام بدم . تصویر رو ببینید کامل و واضح است. ممنون
  4. سلام دوستان چه جوری میشه برای هر یک از دسته بندی ها یه استایل جدا تعریف کرد ؟ مثلا سایت پی سی دانلود برا هر کدوم از دسته بندی هاش یه رنگ گطراشته چه جوری این کار و کرده ؟ اول دسته بندی رو ایجاد کردن بعد استایلش رو نوشتن ؟ اخه از اول کار طراحی وقتی هنوز دسته ای ایجاد نشده فکر نکنم بشه همچین کاری کرد لطفا راهنمایی کنید ممنون
  5. جواب نداد و هنوز تو ie چسپیده به راست !
  6. سلام دوستان من یه قالب طراحی کردم که همه چیزش درسته و در تمام مرورگرها بجز این ie لعنتی به خوبی نشون داده میشه البته مشگلی که با ie داره زیاد هاد نیست و فقط نمیدونم چرا قسمت ستون راست و محتوی میچسپه به سمت راست اومدم توی css مخصوص ie از margin:0px auto; استفاده کردم جواب نداد کلا کچل شدم اینقدر تست کردم ولی انگار نه انگار در ضمن من برای سازگاری با مرورگرها از تکنیک css reset استفاده میکنم کدهای css ؤو میزارم لطفا راهنمایی کنید تا همین مشگل کوچیکهم حل بشه بره پی کارش. همه چیز در این دو عکس کاملا وضح هست: http://www.up.vatand...ynodc9qvqjl.jpg http://www.up.vatand...75iioeckksd.jpg موفق باشید
  7. بهترین راه اینکه خودتون نصب کنید و با تنظیماتش کار کنید مطمئن باشید هیچ مشگلی برای سایتتون پیش نمیاد ! 30 دقیقه وقت بزارید و خودتون یاد بگیرید بعد بیایید به بقیه هم بگید چی کار کنن همین !
  8. rezakianoosh

    سوال در مورد منوی کشویی

    اگه در رابطه با نحوه استفاده از superfish توضیح بدید مممنون میشم . (الان گیج شدم تو کد جی کوئری گفته به کلاس ul.sf-menu ادرس داده که از تابع سوپرفیش استفاده میکنه حالا ما کجا باید این کلاس sf-menu رو استفاده کنیم تا منو ابشاریمون کار کنه ؟ اخه نمیشه که به دسته بندی های وردپرس کلاس داد.) این منو های ابشاری کلا گیجم کردن راهنماییم کنین
  9. بله وجود داره در قسمت افزونه های وردپرس انگلیسی عبارت image optimizer رو جستجو کنید پیدا میکنید اینم لینکش http://wordpress.org/extend/plugins/image-optimizer/ http://wordpress.org/extend/plugins/ewww-image-optimizer/ http://wordpress.org/extend/plugins/cw-image-optimizer/ http://wordpress.org/extend/plugins/jquery-image-lazy-loading/
  10. rezakianoosh

    نیامدن تصویر ادامه مطلب در متن

    ادرس سایتت رو بزار تا بچه ها بتونن کمکت کنن
  11. بله دیدم ولی دسته بندی میخام که تو اینترنت اکسپلوره هم جواب بده
  12. خب منم همین منو ساده رو میخام دیگه مثله قالب جدید سایت iran98.org باشه . اما میخام بدونم نحوه ادرس دهی چطور هست که وقتی موس میره روی دسته مادر زیرمنوهاش ( بچه هاش ) رو نشون میده
  13. عزیزان اسانید کسی نمیخاد به این بینوا کمک کنه
  14. rezakianoosh

    بحث : 10 دقیقه برای 100% کردن SEO سایت

    اتفاقا به نظر من برعکسه هر چی خطاهای قالب کمتر باشه همون قدر زودتر مطالب تو گوگل ایندکس میشن سایت قبلیم قالبش رو ابتدا سئو و بعد ولید کردم و شاید باورتون نشه ولی بلافاصله بعد از زدن دکمه انتشار مطالب مطالبم تو گوگل ایندکس میشد. ولید بودن قالب باعث میشه سایت زودتر بالا بیاد ( سرعت رندر شدن صفحه به خاطر اینکه مرورگر میدونه دقیقا داره چی کار میکنه کدها رو یکی یکی اجرا میکنه بالا میره ) در نتیجه موتورهای جستجو بیشتر حال میکنن و مطالب رو سریعتر ایندکس میکنن
  15. rezakianoosh

    ID دسته چیست؟

    خب اینکه کاملا واضحه ببین عزیز <?php $i=1; query_posts('cat=5797&showposts=8'); if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="slideshow-c" id="slide<?php echo $i; ?>"> <?php slide_img(); ?> <div class="contslide"> <h3><a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark"><?php the_title(); ?></a></h3> <p><?php the_content_rss('...', TRUE, '', 30); ?></p> </div> </div> <?php $i++; endwhile; endif; wp_reset_query(); ?> <div class="slideshow-break"><
  16. rezakianoosh

    ID دسته چیست؟

    ip نیست id دسته درسته. برو قسمت دسته بندی ( همونجایی که میتونی برای سایتت دسته بندی درست کنی تو قسمت نوشته ها هست فکر کنم گزینه 3 باشه ) بعد که رفتی تو این قسمت برای اینکه id هر دسته رو بدونی با موس برو روی اون دسته تو قسمت ادرس بار مرورگرت مینویسه id=254 یه همچین چیزی
  17. ببینید css ای که من نوشتم رو به همراه کدهای html ش lمیطارم الان یه خورده گیج شدم شما میگید نیاز نیست کلاس تعریف کنم و به صورت ابشاری بهش مقدار بدم خب این قسمت مقدار دهی ابشاری رو باد در کدوم بخش کدهای css ام انجام بدم ؟ از چه دستورهایی استفاده کنم ؟؟؟ کدهای css #menu { position:relative; direction:rtl; } a{ text-decoration:none; color:#FFFFFF; } a:hover{ color:#FF0000; background-color:#CCCCCC; } #menu { position:relative; } #menu a{ display:block; width:180px; padding:8px; text-align:center; border:#666 solid 1px; background-color:#030; } #menu ul{ list-style-type:none; padding-top:0
  18. سلام دوستان من یه منو drop down با css برای بخش موضوعات قالب جدید که دارم طراحی میکنم درست کردم ولی نمیدونم برای زیرمجموعه ها باید از چه اسمی برای کلاس استفاده کنم الان منو با یه ککلاس جدا داره کار میکنه ولی مثلا وقتی کلاس رو به این شکل تعریف میکنم .ul li ul دگه کار نمیکنه و نمیتونه محل زیر منو ها رو مشخص کنه میخام یه موضوعات مثل سایت تورتک به ادرس http://tortak.com/ داشته باشم.( میتونستم برم کدها رو کپی کنم اما میخام یاد بگیرم نه فقط مشگلم حل شه ! )
  19. سلام دوستان من از کد <?php comments_template(); ?> برای نمایش قسمت دیدگاه ها استفاده کردم وهیچ فایل comments.php ای درست نکردم و از قسمت پیشفرض خود وردپرس برای نمایش دیدگاه ها استفاده میکنم حالا میخام بدونم چه طوری میتونم براش استایل بنویسم ؟ لطفا راهنمایی کنید
  20. ممنون اما در بخش اموزش چیزی پیدا نکردم ؟
  21. سلام دوستان چه طوری میشه جدیدترین مطالب رو همراه با عکس در کنار هز مطلب نشون داد مثل بخش جالب و خواندنی در سایت alamto.com که عکسی که در مطلب پزاشته شده به شکل کوچیک شدش در کنار عنوان میاد ( سمت راست ستون دوم ) اگه بخام برای مطالب پربازدید و مطالب تصادفی و مطالب یک دسته خاص هم این کار رو بکنم باید چی کار کنم؟ میخام عکسی که در هر مزلب میزارم رو نشون بده و از تصویر شاخص استفاده نکنم. این اموزش رو در سایت همیار وردپرس دیدم ولی کار نکرد : http://www.wordpress98.com/wordpress/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%87%D9%85
  22. ممنون ولی اگه بخام فقط با css این منو رو طراح کنم باید چی کار کنم ؟ میخام از افزونه استفاده نکنم و فقط با css همچین منویی طراحی کنم به طوری که با مرورگر اینترنت اکسپلوره 6 هم سازگاری داشته باشه
  23. سلام دوستان چه طوری میشه یه منو صفحات و دسته بندی کشویی مثل سایت iran98.org طراحی کرد ؟
×
×
  • اضافه کردن...