رفتن به مطلب

wp-Hassan

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره wp-Hassan

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام ، من برای مدیریت تبلیغات در سایت از افزونه ad inserter استفاده کردم ولی متأسفانه مرورگرهایی که AdBlocker فعال کرده باشند ، تبلیغات نمایش داده نمی شود ، لذا تقاضا دارم افزونه ای که قادر به نمایش تبلیغات باشد را معرفی کنید و یا بتوان در همین افزونه معرفی شده با ویرایش کدها مشکل عدم نمایش تبلیغات را برطرف کرد.
  2. wp-Hassan

    نمایش دسته بندی دلخواه

    لطفاً اگر امکانش است یک نمونه کدنویسی برای این بخش برایم بفرستید. آیا شما در این مورد زیر می توانید کمکم کنید؟ "وقتی ما سایدر (ابزارک) دسته ها قرار می دهیم تمام دسته ها و زیر دسته نمایش داده می شود ، برای اینکه در پست های دسته a نمایش دسته و زیر دسته های b را مخفی کنیم و همینطور بالعکس ، می بایست از چه افزونه ای استفاده کنم."
  3. wp-Hassan

    نمایش دسته بندی دلخواه

    شرمنده این برای ووکامرس است ، من برای خود وردپرس بدون نیاز به ووکامرس لازم دارم.
  4. wp-Hassan

    نمایش دسته بندی دلخواه

    سلام ، ممنون راستی وقتی ما سایدر (ابزارک) دسته ها قرار می دهیم تمام دسته ها و زیر دسته نمایش داده می شود ، برای اینکه در پست های دسته a نمایش دسته و زیر دسته های b را مخفی کنیم و همینطور بالعکس ، می بایست از چه افزونه ای استفاده کنم.
  5. wp-Hassan

    نمایش دسته بندی دلخواه

    سلام ، اگر دیده باشید برخی از قالب ها در کنار تصویر شاخص بالا یا پایینش "برچسب دسته بندی" مطابق تصویر پیوست شده به نمایش می گذارند ، اگر پست ما شامل یک دسته بندی باشه مشکلی برای نمایش نیست ، وقتی اگر پست ما شامل چند دسته بندی باشه ، انوقت خودش یکی برای نمایش انتخاب می کنه مثل تصویر که دسته All را انتخاب کرده، حالا چگونه باید تغییرش بدم که فقط دسته بندی موردنظرم را نمایش بده
  6. سلام دوستان گل 1) خدمت شما عارض شوم که درخواست افزودنی های افزونه shortcode ultimate دارم ، سایتی هم در این خصوص پیدا کردم ولی مثل اینکه تا ورژن v.5.9.4 بیشتر نبود و از همه مهمتر اون سایت لینک دانلودش غیرفعال بود چنانچه شما سایتی در این خصوص سراغ دارید ، ممنون می شوم لینکش را اینجا بفرستید. 2) افزونه های زیادی برای افزایش بلوک گوتنبرگ دیدم ، ولی از نظر شما بهترین افزونه که شامل بلوک هایی مانند "پیشنهاد مطالب دلخواه با تصویر بند انگشتی در زیر پست" ، "باکس دانلود ، راهنمای نصب و اخطارها" باشه ، چه افزونه ای است؟
  7. wp-Hassan

    راهنمایی صفحه بندی قالب

    سلام ، من قالب slemag استفاده می کنم ، می خواستم بجای نمایش متن “نوشته های کهنه تر و یا تازه” شماره بندی صفحات قرار بدهم ، چگونه می توانم این کار رو انجام بدهم؟ در ضمن افزونه WP Page Numbers هم نصب کردم ولی باز تغییری ایجاد نشد.
  8. @SM-Mahdavi ببخشید منظور من این نبود ، همانظور که خودتان می دانید این برای کسانی هست که بخواهند مدیریت فایل ها توسط برنامه FTP در اون قسمت داشته باشند. اما می خواستم وقتی نویسنده وارد لینک مورد نظر شوند تصویر زیر ظاهر شده و رمز دوم بخواد و این رمز دوم اختصاص به هر نویسنده باشد. مثلاً اگر نویسنده A رمز دوم نویسنده B وارد کرد و بعد از وارد کردن user و password نتواند وارد محیط پیشخوان شود.
  9. @SM-Mahdavi چگونه از طریق FTP رمز مختص به هر کاربر بگذاریم؟
  10. باسلام : 1) می خواستم به گونه روی پوشه ادمین پسوزد بزارم که هر یوزر و پسورد متعلق به یک فرد باشد یعنی هر وقت رمز دوم را وارد کرد فقط با آن بتواند وارد محیط کاربری خود شود. یا به عبارتی چندین رمز روی پوشه ادمین درست کنم که هر کدام مختص به یک کاربر باشد.
  11. wp-Hassan

    مشکل رمز دوم پوشه ادمین

    باسلام : من افزونه Theme my login روی سایتم نصب هست وقتی رمز دوم روی پوشه ادمین می گذارم ، خودم مشکلی ندارم « چون رمز دوم رو دارم » ولی کاربران وقتی وارد سایت می شوند نمی توانند پروفایل خودشان را ویرایش کنند خطای 404 می زند ، چگونه این مشکل را برطرف نمایم؟
×
×
  • اضافه کردن...