رفتن به مطلب

bito50

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره bito50

  • درجه
    تازه کار
  1. bito50

    برگه های پست تایپ

    register_taxonomy('teacher_categories',array('teacher'), array( 'hierarchical' => true, 'labels' => $labels, 'show_ui' => true, 'query_var' => true, '_builtin' => false, 'paged'=>true, 'rewrite' => array('slug'=>'teachers'), )); این کد است. همین فایلی که گفتید رو بسازم و قالب مورد نظر برای نمایش دسته بندی ها را قرار دهم؟ یعنی کاربر روی دسته بندی اول دبستان کلیک کرد، استایل نمایشی معلمان دسته اول دبستان (مربوط به پست تایپ معلمان) از این فایل فراخوانی می شود؟
  2. bito50

    برگه های پست تایپ

    از دستور taxonomy-{taxonomy}.php استفاده کردم و فایلی به نام taxonomy-teacher.php درست کردم اما تاثیری نداشت، همچنین با فایل category-teacher.php هم اثری ایجاد نشد. تنها از یک طریق تونستم قالب دسته بندی پست تایپ رو تغییر بدم اونم ایجاد فایل archive.php بود اما چندتا پست تایپ دارم و این فایل برای اونا مشکل ساز میشه. شما راهی می شناسید؟
  3. bito50

    برگه های پست تایپ

    درود، یک سوال فوری و حیاتی داشتم که سریع ترین و بهترین جا به نظرم رسید که از این طریق مطرح کنم. خواهش می کنم راهنمایی کنید. پست تایپی ایجاد کردم، قالب آرشیو رو archive-slug.php ایجاد کردم و قالب اصلی پست تایپ از این فایل فراخوانی می شود. اما برگه های دسته بندی این پست تایپ از قالب اصلی استفاده می کنه. کدوم فایل رو با چه طریقی می تونم ست کنم. پست تایپی که ایجاد کردم teacher و برای طبقه بندی دسته بندی teacher_categories می باشد. خیلی ممنون میشم اگر کمکم کنید
×
×
  • اضافه کردن...