رفتن به مطلب

Hoomanhpc2

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    156
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

74 خوب

1 دنبال کننده

درباره Hoomanhpc2

  • درجه
    کاربر معمولی

اطلاعات تماس

  • Website URL
    http://elitemods.net/

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  • موقعیت
    انزلی
  • علاقمندی ها
    ادیت بازی ها
  • آشنایی با وردپرس
    تسلط کامل
  • سطح برنامه نویسی
    متوسط
  • آشنایی با طراحی
    متوسط

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2145 بازدید کننده نمایه
  1. درود؛ من برای ذخیره یک‌سری مقادیر در نوشته از add_post_meta استفاده می‌کنم. اما داده‌های ذخیره شده به صورتی است که برای هر user_id یک مقدار منحصربه‌فرد داشته باشه. برای همین داده نهایی به صورت یک آرایه ذخیره می‌شه. برای مثال: array( '1' => 'unique value', '123' => 'unique value', '458' => 'unique value' ); ایندکس‌ها، آی‌دی هر کاربر است که به صورت serialize ذخیره می‌شه؛ و با توجه به این که ممکنه در آینده به تعداد کاربران اضافه بشه، حجم این آرایه هم افزایش پیدا می‌کنه. خب سوال من اینجاست که استفاده از update_post_meta به صورت یکتا بهتره یا چندگانه؟ یعنی برای چیز
  2. سلام؛ چطور می‌شه post meta ای برای نوشته‌ها تعریف کرد که تعداد بازدید از اون نوشته رو نشون بده؟ ولی به این صورت که بازدیدهای 7 روز گذشته رو تو خودش ثبت کنه؟ آموزش‌های زیادی تو نت وجود داشت که اکثرا بازه زمانی رو برای تاریخ انتشار پست تعیین می‌کردن که هدف من این نبود. درواقعا تو کوئری یه date_query تعریف می‌کردن. درحالی که مشکل من نوع نوشتن کوئری نیست. هدف من اینه که یک متا برای پست تعریف بشه که وقتی از اون پست بازدید شد یک واحد به مقدارش اضافه بشه. ولی بازدیدهایی که قبل از 7 روز پیش ثبت شدن رو دیگه حساب نکنه. اگه راهنمایی کنید ممنون می‌شم.
  3. سلامی مجدد؛ بابت راهنمایی ممنونم. اما من با توجه به مستنداتی که لینکشون رو گذاشتین کد زیر رو نوشتم. URL هم دقیقا به همون شکلی که می‌خواستم تبدیل شد. ولی مشکلی که هست مقدار پارامتر GET خالی می‌شه و عملا نمی‌تونم فرایندهایی که قراره تو این برگه با توجه به مقدار GET انجام بشه رو انجام بدم! کدهایی که نوشتم به این صورته: function custom_rewrite_tag() { add_rewrite_tag('%parameter%', '([^&]+)'); } add_action('init', 'custom_rewrite_tag', 10, 0); function custom_rewrite_rule() { add_rewrite_rule('^pageaddress/([^/]*)/?','index.php?page_id=22&parameter=$matches[1]','top');
  4. سلام. من در وردپرس یک برگه با قالب منحصربه‌فرد ایجاد کردم که بتوان به URL آن پارامترهایی اضافه کرد تا نسبت به مقادیر این پارامترها محتوای این برگه تغییر کنه. برای مثال آدرس برگه به صورت زیر هست: http://site.com/pagename و به صورت GET یک مقدار به این آدرس اضافه می‌کنم: http://site.com/pagename/?p=value حال سوالم اینه که چطور می‌شه با rewrite کردن کاری کرد تا آدرس‌ها کاربرپسند باشه؟ مثلا به صورت یکی از دو الگوی زیر در بیاد؟ http://site.com/pagename/value http://site.com/pagename/p/value من خودم هرکاری کردم نشد. از چندتا ابزار هم استفاده کردم. اما بعد از اض
  5. خیلی ممنون بابت پاسخ‌گویی. پس در این صورت باید مقادیری که می‌خوام مطالب براساس آن‌ها مرتب بشن رو تو زمینه مجزا ذخیره کنم. درسته؟ در این صورت باید برای هر کدوم از این داده‌ها از تابع update_post_meta استفاده کنم. استفاده زیاد از این تابع بار پردازشی اسکریپت رو بالا نمی‌بره؟
  6. آرایه تک بعدیه. یک نمونه از آرایه به عنوان مقدار کاستوم فیلد: array( "PRICE" => "5375.39", "LASTUPDATE" => "1507827975", "OPEN24HOUR" => "4837.28", "HIGH24HOUR" => "5409.79", "LOW24HOUR" => "4788.48", "LASTMARKET" => "Kraken", "Id" => "1182", "Algorithm" => "SHA256", "ProofType" => "PoW" ) برای مثال می‌خوام تو یک کوئری مطالب رو براساس ایندکس PRICE مرتب کنم. جای دیگه یه کوئری دیگه بزنم که براساس LASTUPDATE که timestamp هست مرتب کنه.
  7. سلام. من هنگام مرتب کردن مطالب در یکی از پروژه‌هام به یک مشکلی برخورد کردم. می‌خوام وقتی تو یه کوئری مطالب رو sort می‌کنم براساس مقدار یک زمینه دلخواه باشه. اما مشکل اینجاست که زمینه دلخواه من به صورت آرایه چندین داده رو تو خودش ذخیره کرده و من می‌خوام که مطالب براساس یکی از داده‌های اون آرایه مرتب بشه. راهی برای حل این مشکل هست؟ ممنون
  8. سلام. بهترین راه برای حذف چند ایندکس از یه آرایه تو PHP چه روشی هست؟ مثلا من آرایه زیر رو دارم: $arr = array( 'in1' => 123, 'in2' => "string", 'in3' => true, 'in4' => "string2", 'in5' => 45 ); من می‌خوام ایندکس‌های in1 و in2 و in3 حذف بشن. از تابع unset میشه واسه تک تک ایندکس‌هایی که می‌خوام حذف کنم استفاده کنم. ولی آرایه‌ای که من در نظر دارم درواقع یکم تعداد ایندکس‌هاش زیاده و همینطور تعداد زیادی از ایندکس‌هاشو باید حذف کنم که با این روش یکم بهینه و جالب نمیشه! مثلا میشه یک آرایه‌ای جدید تعریف کرد و هر ایندکسی که میخوایم از آرایه اصلی حذف بشن رو بهش بدیم؟
  9. سلام؛ آیا راه یا روشی هست که بشه وقتی به یک آدرس API درخواست میفرستیم و اطلاعاتی به صورت یک JSON Object دریافت میکنیم رو به صورت زمینه دلخواه تو یکی از پست های وردپرس ذخیره کنیم؟ ممنون
  10. خیلی ممنون! ولی اگه خودتون امتحان کنید بعد از اعمال تغییراتی که گفتین اونطور انتظار میره کار نمیکنه. یعنی وقتی روی یک تب دیگه کلیک میشه محتواش بلافاصله ظاهر میشه و محو میشه و دوباره با سرعت آرام ظاهر میشه. که چندان جالب نیست!
  11. چطور می‌تونم به این کد افکت fade بدم؟ تا محتوای تب فعلی محو شه و محتوای تبی که انتخاب کردیم آرام ظاهر شه؟ چون تو این کد محتوا به سمت راست منتقل میشه!!
  12. Hoomanhpc2

    تعیین پست تایپ به عنوان تکسونامی

    ممنون! این افزونه رو دیده بودم. همینطور posts 2 posts فقط همونطور که تو پست اول گفتم نمیخوام با افزونه انجام بدم. چون بعدا میخوام روش کار کنم. راه بدون افزونه خیلی طولانیه؟
  13. سلام؛ چطور میشه یه post type خاصی رو به عنوان taxonomy برای نوشته ها به کار برد؟ مثلا پست هایی که تو post type مورد نظر ارسال شده رو بشه تو قسمت ارسال نوشته درست همانند انتخاب دسته ها انتخاب کرد؟ ترجیحا افزونه نباشه. چون بنابه دلایلی نمی خوام این کار رو با افزونه انجام بدم. اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم راهنماییم کنه
  14. Hoomanhpc2

    شرط براساس زبان وردپرس

    سلام. چطور می تونم تو قالب وردپرس یه قسمت شرطی براساس زبان قرار بدم؟ چون از افزونه چندزبانه استفاده می کنم میخوام وقتی زبان en باشه یه سری کدها بیاد و وقتی هم fa باشه یه سری کدها و متنهای دیگه. ممنون میشم در این باره راهنماییم کنید.
  15. Hoomanhpc2

    افزونه آماره (تمام نگارشها)

    سلام. همچنان منتظر جواب سوال قبلیم هستم (یه پست بالاتر) ولی یه مشکل جدید هم اضافه شد. الان تو آخرین نسخه بخش آماره از مدیریت وردپرس حذف شده!
×
×
  • اضافه کردن...