رفتن به مطلب

افزونه اشتراک گذاری سبک و پرسرعت پیشنهاد بدین؟


پست های پیشنهاد شده

خیلی از افزونه ها رو که لیستی از دکمه ها رو به پست برای اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی اضافه می کنن رو تست کردم ولی:

باعث افت سرعت میشن بخاطر:

یا عکس آیکونشون از شبکه های اجتماعی لود میشه ( فیل بودنشون باعث پایین اومدن لوده)

یا میخوان خودشونو به سایت سازنده افزونه متصل کنن

یا تبلیغاتشون روی افزونه هست

یا باید در سایت سازنده عضو بشی تا امکانات فعال بشه

یا ...

چیز سبک و راحت و بی دردسر و اینکه لود سایتو پایین نیاره چیزی پیدا میشه؟

ویرایش شده توسط silver21
لینک به ارسال

دوست عزیزم ، یک سری از افزونه های به اشتراک گذاری سرعت سایت رو پائین میاره ، درسته . ولی گاهی اوقات مشکل از افزونه نیست ، بلکه مشکل از اینیه که الان توشیح میدم :

سایت هایی مثل فیس بوک و تویتر در حال حاضر فیلتر شدن و سرعت این سایت ها در ایران به شدت کاهش پیدا کرده . پس تمام دکمه ها و یا لینک هایی که از این سایت ها در سایت شما وجود داره به نوعی باعث کندی سایت شما میشه چون بیشتر اوقات عکسی که برای دکمه های به اشتراک گذاری استفاده میشه در هاست های همون سایت هاست . برای مثال میتونم گوگل پلاس رو براتون مثال بزنم . مطمئنا دیدید که وقتی موستون رو روی این دکمه می برید ، یه قسمت کوچیک بالا یا پائین این دکمه باز میشه که احتمالا متنی با این مضمون نوشته : public ... یا share ... . همون طور که میدونید همین پنجره ای که نام بردم ، در اصل مثل یک iframe به سایت گوگل + است . بر اساس این تو ضیحات مختصر فکر کنم فهمیده باشید که وقتی مرورگر وارد سایت شما میشه باید علاوه بر سایت شما ، صفحه ی 1+ ، صفحه ی لایک فیس بوک و تویتر و ... رو لود کنه تا کاربر موقع به اشتراک گذاری راحت باشه و نیازی به لود دوباره صفحه لایک و غیره نباشه . اما یک سری از افزونه ها هستند که علاوه بر اینکه عکس دکمه ها را کم حجم می کنن ، بلکه تمامی کد ها را به گونه ای می کنند که دکمه های به اشتراک گذاری در footer لود شوند و پس از اتمام لود سایتتان ، لود شوند تا سرعت را پائین نیارند . یک نمونه برای مثال در سایت سافتگذر است . روی هر کدام از مطالب که خواستی کلیک کن ببین سرعت لود صفحش چقدره . برو اینجا نمونشو پائین مطلب می بینی .

ویرایش شده توسط baladchi
لینک به ارسال

شما پست اول بنده رو مطالعه کردید؟ یه مورد گفتم " عکس آیکونشون از شبکه های اجتماعی لود میشه ( فیل بودنشون باعث پایین اومدن لوده)"

از سایت softgozar بگم که عکسها از سرور خود همین سایت لود میشه و تنها لینک دهی به شبکه ها وصل شده یعنی کل افزونه یا برنامه نویسی طوری بوده که در خود سرور سافت گذر انجام شده و فقط در صورت کلیک ، تازه به سایتهای اجتماعی ربط پیدا میکنه.

و اینکه مسأله چگونگی لود یا نحوه اتصال یا افزونه یا ... راه حل چی دارید که محتاج سایتهای دیگه نباشیم و درنهایت فقط با کلیک ، تازه به شبکه های اجتماعی متصل بشه.

راه حل ، توضیح نه

لینک به ارسال

اشتراک گذاری در ایران سایت را کند می کنه چون باید با پروتکل https ارتباط برقرار کنه و این پروتکل در ایران مشکل داره (تحریم) و اغلب سایتهای اشتراک گذار اصلی و معروف هم از ایران مسدوده و در نتیجه افزونه فقط می تونه دست و پا بزنه و سایت را کند کنه بهتره از خیرش بگذرید

لینک به ارسال

خیلی از دوستان وبمستر علاقه دارن مطالب خودشون رو تو شبکه ها منتشر کنن و مسلما حوصله نوشتن و گذاشتن مطلب به طور مستقیم ندارن و لینک دادن از سایت خیلی بهتره ؛ کاری که "سافت گذر" و خیلی از سایتهای خبری دولتی ایران انجام دادن روش مناسبی هست و باعث افت سرعت سایت نمیشه فقط موقع لینک کردن برای اتصال مشکله که اون به طریق مختلف قابل درمانه .

لینک به ارسال

امتحان کنید:



http://forum.wp-parsi.com/topic/7666-%DA%A9%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/

لینک به ارسال

بفرمایید فقط خودتون استایلش رو بنویسید


<ul class="share-actions">
<li class="facebook">
<a href="http://www.facebook.com/sharer.php?u=<?php the_permalink(); ?>" target="_blank">فیسبوک</a>
</li>
<li class="twitter">
<a href="http://twitter.com/share?url=<?php the_permalink(); ?>" target="_blank">توییت</a>
</li>
<li class="plus">
<a href="https://plus.google.com/share?url=<?php the_permalink(); ?>" target="_blank">پلاس</a>
</li>
</ul>

لینک به ارسال

اینم یه لینک کاربردی از printfriendly برای [ پرینت + ساخت PDF + ایمیل به دوستان ]


<li class="printfriendly">
<a href="http://www.printfriendly.com/print?url=<?php the_permalink(); ?>" target="_blank">Print+Pdf+Email</a>
</li>

ویرایش شده توسط silver21
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...