رفتن به مطلب

شماره نمایندگی فریجیدر


پست های پیشنهاد شده

شرکت تولیدکننده برند فریجیدر در راستای احترام به حقوق مشتریان خود در کشورهای مختلف اقدام به تاسیس نمایندگی‌های رسمی کرده است. نمایندگی‌های رسمی وظیفه‌ی نصب و راه‌اندازی، خدمات پس از فروش، تعمیرات تخصصی و .... محصولات این برند را برعهده دارند. عملکرد تمامی این نمایندگی‌ها از نظر کیفیت خدمات و میزان دستمزد، تحت نظارت کامل قرار دارند تا در صورت بروز تخلف حتما به آن مجموعه تذکر داده شود. نمایندگی رسمی تعمیرات فریجیدر در تهران با بیش از 50 سال سابقه کار، از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های محصولات این شرکت است. تیم پشتیبانی مدرن تکنیک با تکیه بر تجربه و تخصص تعمیرکاران خود به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما مشتری عزیز می باشد.

برای دریافت خدمات تخصصی و تعمیر حضوری می توانید با شماره نمایندگی فریجیدر 88770355-021 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

در زمان تعمیرات لوازم خانگی برند مورد نظر، به دلیل خارجی بودن این محصولات، شناسایی کامل قطعات داخلی و خارجی به کار رفته در بدنه این محصولات، به صورت تخصصی و کاربردی برای تعمیرکاران متخصص این مرکز بسیار ضروری است تا شناخت و نحوه بررسی قطعات، سرویس‌کاری، تعویض، نصب و در نهایت عیب‌یابی لوازم خانگی این برند توسط این تعمیرکاران به صورت ساده و راحت انجام شود.

در صورتی که از لوازم خانگی با کیفیت فریجیدر در منزل یا محل کارتان استفاده می کنید و دستگاه تان دچار ایراد و خرابی شده است توصیه می کنیم که تعمیرات لوازم خانگی فریجیدرتان را به تکنسین های متخصص و آموزش دیده ما بسپارید.

شغل تعمیر لوازم خانگی به صورت کلی به غیر از تخصص افراد، به هوش و استعداد ذاتی، تحصیل در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و مهمتر از این موارد به تجربه کاری بالا بستگی دارد. در تعمیرات لوازم خانگی خارجی نظیر برند فریجیدر، به دلیل حساسیت بالای قطعات به کار رفته در این محصولات و هزینه بالای تعمیر قطعات، مراجعه به نمایندگی فریجیدر یک امر مهم تلقی می شود. در صورت مراجعه به این مرکز، مصرف کنندگان دچار پرداخت هزینه‌های بی مورد به تعمیرکاران سیّار و بی‌تجربه نیستند. بنابراین نمایندگی فریجیدر در تهران در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی این برند به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مصرف کنندگان در هنگام بروز مشکلات خرابی است

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...