aligh 0 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام میخواستم بدونم چجوری میشه فیلد I would like... رو از صفحه پرداخت ووکامرس خذف کنم یا فارسیش کنم تصویر فیلد رو هم ضمیمه کردم لینک به ارسال
mohammadmahami 1 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در در ۱۴۰۰/۷/۱۱ در 23:16، aligh گفته است : سلام میخواستم بدونم چجوری میشه فیلد I would like... رو از صفحه پرداخت ووکامرس خذف کنم یا فارسیش کنم تصویر فیلد رو هم ضمیمه کردم افزونه میل پوینت و غیر فعال کنید یا در رشته های افزونه این رشته را ترجمه کنید تا مشکلتون حل بشه لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری