soheilnew 0 ارسال شده در مرداد 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 00 (ویرایش شده) سلام من امتیاز نسخه دسکتاپ سایتمو به بالای 90 رسوندم ولی نسخه موبایل بالای 50 نمیره هر کاری کردم نشد از خطاها یه عکس میذارم لطفا هر کسی در بهینه کردن نسخه موبایل و نحوه رفع خطاها تجربه داره راهنماییم کنه ویرایش شده مرداد 00 توسط soheilnew لینک به ارسال
salman68 7 ارسال شده در مرداد 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 00 سلام ادرس سایتتون رو بفرستید بهتر میشه بررسی کرد و نظر داد. لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری