::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 شاید از کش سرور استفاده کنه معمولا زمان انقضای کش سرور زیر ده دقیقه است کمی صبور باشید چون روی لوکال جواب گرفتم قاعدتا نباید مشکلی باشهدر مورد اون کد گوگل آنالیز چک کردید؟طبق دستورتون منتظر میمونم اما سرور خفنی دارم به قول مهندسدرمورد کد گوگل هم کد رو خودم دستی اضافه کردم و از افزونه استفاده نمیکنم. لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 کدتون ناقصه به انتهای کد اضافه کنید</script></html> 3 لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 کدتون ناقصه به انتهای کد اضافه کنید</script></html>ممنون از راهنمایی هاتوناون کد رو توی فوتر قرارداده بودمطبق دستور و راهنماییتون کد رو قرار دادم و الان چندین ساعت هست که br هارو هم برداشتم ! اما باز هم همون مشکل هست اصلا این چیه ؟!چرا توی برخی پست ها به صورت . هست توی برخی پست ها به صورت .. و توی برخی پست ها فقط فضای خالی ! امکان داره فایلی چیزی هک شده باشه ؟ لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 (ویرایش شده) جلل خالقاین فضای خالی دیگه داره تبدیل به یه بحران میشه ! مدام درحال تغییر شکل هست ! شکل جدید ویرایش شده اسفند 91 توسط amir1909 لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 سلام لا اقل عکس رو بزرگتر بگیر که متوجه بشیم اون علامت چیهبهر حال فضای خالی نیست علامتش معلوم شه چیه شاید بشه فهمید از کجا دستور چاپش رو می گیره لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 ببینید علامت های بر اساس جوگیر شدنش هستبرخی مواقع " . " هست برخی مواقع ".." برخی مواقع فضای خالی و ...درکل بر اساس جوگیر شدنش تغییر میکنه.این پیوست ها از چند خبر متفاوت هست !! لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 در بخش نمایش چه کدی استفاده کردید و اینکه در فانکشن هم توابع خاصی دارید؟ 1 لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 شما در زمان ارسال پست چه فیلدهایی استفاده می کنید؟اگر بتونید از صفحه ی ارسال پست چند تا شات مناسب بگیرید خوب میشهReviewed by لنگه نیوز on Feb 22Rating: 5.0کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در بندرلنگهبه گزارش لنگه نیوز فرمانده انتظامی بندرلنگه با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر گفت: با اجرای این طرح در بهمن ماه امسال بیش از دو تن انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد. سرهنگ علی دامن افشان اظهار داشت: ماموران انتظامی بندرلنگه همچنین طی این مدت موفق به کشف 324 هزار و 900 لیتر گازوئیل ، بیش از دو میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق ،40 تن و 570 کیلوگرم گندم قاچاق و برخی اقلام دیگر شدند 2 لینک به ارسال
mahdi.a 432 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 عزیز این همون صفحه ای مگه نیست که شما ازش عکس گرفتید ؟ http://www.lengehnews.com/category/shahrestan/من این صفحه رو با 4 تا مرورگر تست کردم ولی این شکلی که شما میگی ، من ندیدم !!!!اگر هم خواستید بگید که من ازش عکس بگیرم بزارم اینجا !!!! 1 لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 در بخش نمایش چه کدی استفاده کردید و اینکه در فانکشن هم توابع خاصی دارید؟از کد خاصی استفاده نکردم.فقط بخش تبلیغات رو دیروز راه اندازی کردم.که البته اون فضای خالی قبلش هم وجود داشت.در فانکشن هم توابع خاصی ندارم ! لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 شما در زمان ارسال پست چه فیلدهایی استفاده می کنید؟اگر بتونید از صفحه ی ارسال پست چند تا شات مناسب بگیرید خوب میشهبخش خاصی نیست ، مثل همه ی وردپرس هاستعزیز این همون صفحه ای مگه نیست که شما ازش عکس گرفتید ؟http://www.lengehnew...ory/shahrestan/من این صفحه رو با 4 تا مرورگر تست کردم ولی این شکلی که شما میگی ، من ندیدم !!!!اگر هم خواستید بگید که من ازش عکس بگیرم بزارم اینجا !!!!نه دوست من ، شما شاخه رو داری چک میکنی.لطفا خبر رو چک کن. لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 اون متنی که در پست 33 نوشتم همون شکل و یا فضای خالی هست 1 لینک به ارسال
TATAR 267 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 الان که من چیزی ندیدم.اگر باشه هم ممکنه مربوط به قسمتی هست که در تصویر مشخص کردم.چون از این قسمت استفاده نشده و نمایش داده نمیشه. 1 لینک به ارسال
::AmiR:: 258 ارسال شده در اسفند 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 اون متنی که در پست 33 نوشتم همون شکل و یا فضای خالی هستاصلا دقیقا زدی توو خااال ! خوده خودش بود ! اون فضای خالی برای استفاده از افزونه Google Rich هست ! وقتی این افزونه رو غیرفعال میکنم اون فضای خالی رفع میشه دست همتون درد نکنهکلی دغدغه بهتون اضافه کرده بودم !خوب حالا میشه کاری کرد که هم افزونه رو داشته باشم و هم اون فضای خالی رو دیگه نداشته باشم؟ لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در اسفند 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 91 افزونه امتیاز دهی مناسب تر انتخاب کنیداین همون .fn.entry-title بود که قبلاً اشاره شد 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری