رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

به نظر من اول WPtouch بعد Wapple Architect Mobile Plugin for WordPress و در اخر هم MobilePress

ولی پیشنهاد می کنم که نسخه موبایل سایت را جداگانه راه اندازی نکنید و از قالب واکنشگرا استفاده کنید.

  • امتیاز 8
لینک به ارسال

به نظر من هم Wp-touch از همه بهتره. و همونطور که دوستمون گفتم از قالب واکنشگرا استفاده کنید.

** قالب واکنشگرا: قالبی که با توجه به اندازه صفحه نمایش قابلیت تغییر در نوع چیدمان ستون ها و ... داره و کلا با هر صفحه نمایشی جور در میاد و ...

  • امتیاز 5
لینک به ارسال

سلام

هر کدوم از این افزونه ها تقریبا با هم متفاوت هستند(از لحاظ ویژگی). ولی MobilePress از همگی بهتره.....

* پیشنهاد میکنم قالب واکنشگرا انتخاب نکنید....

*بهترین افزونه دارای سوویچ و... سالم همان سالم MobilePress است.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

چرا؟

1-طی سوالاتی که کردم متوجه شدم بهتره از پوسته های رایگان بخصوص از نوع واکنشگرای اونها استفاده نشه.

2- بهتره خود کاربر بتونه نوع پوسته و ورژن سایت رو انتخاب کنه تا این که با توجه به سایز مرورگر پوسته تغییر کند.

3- بهتره تمامی ابزارک ها در نسخه موبایل نباشند.

4- آدرس مجزا و مناسب برای نسخه موبایل..

5-...

*بین نوشتن این نکات موبایلم به علت کمبود شارژ خاموش شد و بقیه نکات رو بیاد ندارم :)

این افزونه رو نیز چک کنید...غیر رایگان

http://www.elegantthemes.com/gallery/handheld/

ویرایش شده توسط xiiiah
  • امتیاز 1
لینک به ارسال

دوست گرامی وقتی درمورد چیزی اطلاعات کافی در اختیار ندارین در مورد استفاده ازش به کسی پیشنهادی ندین !!

بهترین آپشن ها

طراحی رسپانسیو بر پایه پوسته اصلی

طراحی با فریمورک ها مخصوص با ظاهری متفاوت از پوسته اصلی

من از بیشتر این افزونه ها استفاده کردم انعطافی که در این دو آپشن گفته شده وجود داره در هیچ کدوم از این افزونه ها وجود نداره .

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

دوست عزیز من نگفتم اطلاعات کافی دارم. من گفتم از چند نفر پرسیدم و اونها اینطور به من پاسخ دادند.

و نکته دیگه این که من نوع کد نویسی رو نگفتم بلکه نوع کاربرپسند بدون رو ذکر کردم.

لطفا دقت کنید....

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

طراحی رسپانسیو بر پایه پوسته اصلی

طراحی با فریمورک ها مخصوص با ظاهری متفاوت از پوسته اصلی

من از بیشتر این افزونه ها استفاده کردم

3- بهتره تمامی ابزارک ها در نسخه موبایل نباشند.

مورد سوم بنده نیز در مورد افزونه های دیگه بغیر از موبایل پرس بود نه طراحی.....

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

دعوا نکنید .

تا سال 2015 تمام سایتها به طراحی رسپانسیو روی میارن و میشه یکی از اصول طراحی سایت که باید رعایت بشه .

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

دعوا نکنید .

تا سال 2015 تمام سایتها به طراحی رسپانسیو روی میارن و میشه یکی از اصول طراحی سایت که باید رعایت بشه .

دعوا نیست که بحثه...

حالا منبع این آمار کجاست چون باید منهای یک بشه :)

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

من بزودی اگه فرصت همچنان داشته باشم یه آموزش جامع کامل از طراحی واکنش گرا و فریمورک ها مختلف قرار می دم

  • امتیاز 5
لینک به ارسال

2 تا پوسته با طراحی واکنشگرا یکی طراحی خودم ( یه پوسته مرده انگلیسی بود اول فارسی سازی کردم و بیش از 95 % تغییرات درش دادم ) و دیگری پوسته انگلیسی هست که به صورت کامل فارسی سازی شده بزودی میزارم برای دانلود حالش رو ببرید .

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

به نظرم قالب موبايل بايد با قالب اصلي فرق اساسي داشت باشه چرا كه وقتي صفحه نمايش كوچيك ميشه خود به خود اهميت اصل مطلب بيشتر ميشه تا سايدبار ها و غيره و اگر اينا نباشن بهتره ... من قالب جدا رو به جاي رسپانسيو ترجيح ميدم !

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

به نظرم قالب موبايل بايد با قالب اصلي فرق اساسي داشت باشه چرا كه وقتي صفحه نمايش كوچيك ميشه خود به خود اهميت اصل مطلب بيشتر ميشه تا سايدبار ها و غيره و اگر اينا نباشن بهتره ... من قالب جدا رو به جاي رسپانسيو ترجيح ميدم !

خوب دادش کار قالب واکنشگرا هم همینه دیگه

شما اگر چندتا سایت که از قالب واکنشگرا استفاده می کنند را بررسی کنید می بینید که برای اندازه های کوچک صفحه نمایش نوار کناری یا حذف میشه یا به پایین مطالب می ره و حتی تبلیغات هم حذف میشوند

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
خوب دادش کار قالب واکنشگرا هم همینه دیگه

شما اگر چندتا سایت که از قالب واکنشگرا استفاده می کنند را بررسی کنید می بینید که برای اندازه های کوچک صفحه نمایش نوار کناری یا حذف میشه یا به پایین مطالب می ره و حتی تبلیغات هم حذف میشوند

دقیقا همینه . یکمی درباره طراحی واکنش گرا تحقیق کنید واقعا بحث سخت و لذت بخشی هست :D

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

خوب دادش کار قالب واکنشگرا هم همینه دیگه

شما اگر چندتا سایت که از قالب واکنشگرا استفاده می کنند را بررسی کنید می بینید که برای اندازه های کوچک صفحه نمایش نوار کناری یا حذف میشه یا به پایین مطالب می ره و حتی تبلیغات هم حذف میشوند

تعريفي كه از قالب واكنش گرا شنيدم : قالبي كه در صفحه نمايش هاي مختلف تمام اجزاي اون به يك نسبت كوچيك و يا بزرگ بشن و خود قالب بهم نريزه . ولي من ميگم بهتره تعدادي از اون اجزا حذف بشن و اين با تعريف قالب واكنش گرا فرق داره

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

از كجا بفهميم كه قالب سايتمون واكنشگرا هست و توي موبايل يا هرچيزي خوب نشون داده ميشه؟

آيا سايت گومو كه براي گوگل هستش خوبه؟

بله اين سايت خوبه

http://www.howtogomo.com

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

از كجا بفهميم كه قالب سايتمون واكنشگرا هست و توي موبايل يا هرچيزي خوب نشون داده ميشه؟

آيا سايت گومو كه براي گوگل هستش خوبه؟

بله اين سايت خوبه

http://www.howtogomo.com

با افزونه web developer فایرفاکس میتوانید بررسی کنید

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

از كجا بفهميم كه قالب سايتمون واكنشگرا هست و توي موبايل يا هرچيزي خوب نشون داده ميشه؟

آيا سايت گومو كه براي گوگل هستش خوبه؟

بله اين سايت خوبه

http://www.howtogomo.com

با این افزونه به سرعت می توانید واکنشگرا بودن سایت را چک کنید


http://codebomber.com/jquery/resizer/

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

نه اقا هیچ افزونه خاصی نمیخاد فقط کافیه صفحه مرورگرتون رو کوچیک بزرگ کنید سایت خودشرو با انواع اندازه ها هماهنگ میکنه .

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...