fateme_o.o 0 ارسال شده در بهمن 98 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 98 سلام اسلایدر رولوشن تو حالت های مختلف دیوایس ها میتونه لایه هاش کم و زیاد بشه؟ مثلا میخوام تو حالت کامپیوتر یسری عکس بذارم اما تو حالت گوشی نباشن ؟ میشه مراحلشو بگین ؟ لینک به ارسال
Rasoul 376 ارسال شده در بهمن 98 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 98 در در 1/30/2020 at 15:59، fateme_o.o گفته است : سلام اسلایدر رولوشن تو حالت های مختلف دیوایس ها میتونه لایه هاش کم و زیاد بشه؟ مثلا میخوام تو حالت کامپیوتر یسری عکس بذارم اما تو حالت گوشی نباشن ؟ میشه مراحلشو بگین ؟ سلام خود افزونه پشتیبان داره اگه خریداری کرده باشید!!! اما مشاهده... 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری