heshki 0 ارسال شده در تیر 98 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 98 با سلام خدمت همه دوستان محترم و گرامی. میخواستم بپرسم آیا میشه در یک رویداد از دو آی جکس استفاده کرد یا نه؟ من به نطر خودم میشه ولی جواب نمیگیرم میشه راهنمایی کنید؟ لینک به ارسال
cherry 390 ارسال شده در تیر 98 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 98 سلام @heshki به اینصورت تست کن $('.pages_customer').click(function(event) { event.preventDefault(); var page = $(this).attr('id'); $.when( $.ajax({ url: 'tables_customer.php', type: 'POST', data: 'page=' + page; success: function(data) { alert('request complete') } }), $.ajax({ url: 'add-customer.php', type: 'POST', data: 'page=' + page; success: function(data) { alert('request complete') } }) ).then( function(){ alert('complete!'); }); }); لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری