p3i 3 ارسال شده در خرداد 98 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 98 سلام میخواستم این امکان رو در پست هام استفاده کنم که به صورت باز و بسته بتونم ازش استفاده کنم و درش مطلب مجزا یا عکس قرار بدم به این صورت تشکر لینک به ارسال
cherry 390 ارسال شده در خرداد 98 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 98 در 2 دقیقه قبل، p3i گفته است : سلام میخواستم این امکان رو در پست هام استفاده کنم که به صورت باز و بسته بتونم ازش استفاده کنم و درش مطلب مجزا یا عکس قرار بدم به این صورت تشکر سلام بفرمایید https://wordpress.org/plugins/accordions/ 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری