chem 61 ارسال شده در اردیبهشت 98 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 98 دوستان سلام من افزونه تماس 7 دارم و علیرغم اینکه فرم دارای کپچا هست منتهی باز هم هرزنامه و اسپم دریافت می کنم میشه راهنمایی کنید چی کار کنم؟ لینک به ارسال
امیر حسین حبیبی 618 ارسال شده در اردیبهشت 98 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 98 سلام شاید کپچات زیاد قوی نیست، کپچا های دیگه رو هم امتحان کن لینک به ارسال
chem 61 ارسال شده در اردیبهشت 98 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 98 (ویرایش شده) سلام من reCAPTCHA v3 رو به فرم تماس 7 اضافه کردم الان یه ویجت در گوشه سایت اضافه شده به نام Protected by reCAPTCHA الان دیگه اکی هست؟ ببینم با این ترفند باز هم پیام اسپم میاد یا نه با تشکر ویرایش شده اردیبهشت 98 توسط chem 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری