hossein.sharbati 1 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 سلام میخاستم بدونم که چطوری میشه از قالبی که با ویژوال کامپوزر طراحی شده خروجی گرفت و در سایت دیگر نصب کرد لینک به ارسال
miladalizade 64 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در 3 ساعت قبل، hossein.sharbati گفته است : سلام میخاستم بدونم که چطوری میشه از قالبی که با ویژوال کامپوزر طراحی شده خروجی گرفت و در سایت دیگر نصب کرد وقتت بخیر اگر هر دو وبسایتتون صفحه سازش ویژوال کامپوزر هستش میتونین از بخش ابزار ها > برون ریزی، از برگه هاتون خروجی بگیرید و در وبسایت جدیدتون درون ریزی کنید سوالی داشتید بپرسید بنده پاسخگو هستم موفق باشید لینک به ارسال
hossein.sharbati 1 ارسال شده در دی 97 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در 5 دقیقه قبل، miladalizade گفته است : وقتت بخیر اگر هر دو وبسایتتون صفحه سازش ویژوال کامپوزر هستش میتونین از بخش ابزار ها > برون ریزی، از برگه هاتون خروجی بگیرید و در وبسایت جدیدتون درون ریزی کنید سوالی داشتید بپرسید بنده پاسخگو هستم موفق باشید ممنون بخاطر پاسختون. من میخام قالب وردپرس طراجی کنم کار با ویژوال کامپوزر راحته. میخاستم بدونم بجای کدنویسی با کامپوزر یک قالب طراحی میشه کرد؟ یعنی بجای اینکه با فریم ورک هایی مثل بوت استرپ کار کنم با ویژوال کامپوزر کار کنم خروجی قالب بگیرم لینک به ارسال
miladalizade 64 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در 11 دقیقه قبل، hossein.sharbati گفته است : ممنون بخاطر پاسختون. من میخام قالب وردپرس طراجی کنم کار با ویژوال کامپوزر راحته. میخاستم بدونم بجای کدنویسی با کامپوزر یک قالب طراحی میشه کرد؟ یعنی بجای اینکه با فریم ورک هایی مثل بوت استرپ کار کنم با ویژوال کامپوزر کار کنم خروجی قالب بگیرم وقت بخیر به این راحتیا هم نیست دوست من لینک به ارسال
hossein.sharbati 1 ارسال شده در دی 97 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در هم اکنون، miladalizade گفته است : وقت بخیر به این راحتیا هم نیست دوست من جوابم رو نگرفتم مهندس. میشه خروجی گرفت ؟ لینک به ارسال
miladalizade 64 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در 1 ساعت قبل، hossein.sharbati گفته است : جوابم رو نگرفتم مهندس. میشه خروجی گرفت ؟ اینکه بخواهید کل سایت رو با ویژوال کامپوزر بنویسین و کدی واسش ننویسین قابل اعمال نیست دوست من ولی وقتی یک صفحه با ویژوال کامپوزر نوشته بشه قابل خروجی گرفتن هستش موفق باشید لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری