رفتن به مطلب

ایجاد تغییر در کدنویسی نسخه انگلیسی سایت


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت همه دوستان گرامی من امروز افزونه WPML رو خریداری کردم و نصب کردم کار میکنه اما توی نسخه انگلیسی که سایت رو چپ چین میکنه چطور میتونم کد هایی رو که برای درست شدن نسخه انگلیسی سایت رو کجا بزارم که نسخه فارسی به هم نخوره نسخه انگلیسی هم ادرسش این هست . EXAMPLE.COM/?lang=en

در ضمن قالبم اختصاصی کد نویسی شده و با افزونه سازگار نیست و میخوام سازگارش کنم

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

خب شما فایل rtl.css درست کنید توی قالب و css هایی که مربوط به راست چین و زبان فارسی هست رو داخل اون قرار بدین ، اینطوری فقط توی نسخه فارسی این فایل rtl.css اجرا میشه . 

موفق باشید 

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
در 11 ساعت قبل، RedPlus گفته است :

خب شما فایل rtl.css درست کنید توی قالب و css هایی که مربوط به راست چین و زبان فارسی هست رو داخل اون قرار بدین ، اینطوری فقط توی نسخه فارسی این فایل rtl.css اجرا میشه . 

موفق باشید 

ممنون که پاسخ دادید من این کارو کرده بودم منتهی هرچی کد میزاشتم تو style.css اعمال نمیشد چون تو هدر لینک نداده بودم حالا اگر لینک بدم هرچی تو اون اعمال کنم تو سایت اصلی هم تاثیر داره توی بخش سفارشی سازی هم کدارو میزارم رو جفتشون تاثیر داره

لینک به ارسال

نمیدونم یا من متوجه شما نشدم یا شما متوجه حرف من نشدین ! 
سایت اگه دو زبانه هست سایت باید به صورت پیش فرض انگلیسی طراحی بشه ! حالا این سایت انگلیسی باید برای زبان فارسی راست چین بشه که شما فایل rtl.css باید درست کنید 
و هرچی css مربوط به راست چین سازی میشه رو میزارین داخل این دیگه و فقط هم توی زبان فارسی این فایل rtl.css اجرا میشه ! 
توی style.css ما کاری نداریم چون تغییرات توی هر دو ربان اعمال میشه 

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
در 17 دقیقه قبل، RedPlus گفته است :

نمیدونم یا من متوجه شما نشدم یا شما متوجه حرف من نشدین ! 
سایت اگه دو زبانه هست سایت باید به صورت پیش فرض انگلیسی طراحی بشه ! حالا این سایت انگلیسی باید برای زبان فارسی راست چین بشه که شما فایل rtl.css باید درست کنید 
و هرچی css مربوط به راست چین سازی میشه رو میزارین داخل این دیگه و فقط هم توی زبان فارسی این فایل rtl.css اجرا میشه ! 
توی style.css ما کاری نداریم چون تغییرات توی هر دو ربان اعمال میشه 

من هم میدونم که هر چی توی RTL باشه توی نسخه فارسی اعمال میشه ولی میگم کد های نسخه انگلیسی رو کجا بزارم که نسخه فارسی به هم نریزه

 

 

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...