رفتن به مطلب

متاسفم که هیچ ایرانی بلد نیست: نمایش تصاویر شاخص کوچک شده از هاست دانلود


پست های پیشنهاد شده

اولا این رو بگم که واقعا برای خودمون متاسف هستم که ما ایرانی ها فقط بلد هستیم که جواب هایی رو که مثل اب خوردن هستیم رو به همه بگیم لی اگه یک چیزی که مشکل همه هست رو که نمیدونیم رو به بحث نمیزاریم که بقیه نگن ما بلد نیستیم. من نمیدونم یک نفر توی این ایران خراب شده نیست که جواب بده؟ 15 هفته هست که در تمام سایت های فارسی این مطلب رو گذاشتم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یا حرف های مذخرف زدن که اصلا با این مطلب مرتبط نبود نمیدونم دیگه چیکار کنم واقعا متاسفم باز هم میگم اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه حتی اگه بلد نیست بگه چطور باید پیش رفت یا یک سورس بده تا دنبال کنم تا برای همه این مشکل رو رفع کنیم چون همه با این مشکل روبرو هستن.

سلام دوستان عزیز 
یک سوال داشتم اون هم اینکه من از یک هسات دانلود استفاده میکنم چون حجم هاست برای خریداری خیلی گرون بود. یک هسات دانلود خریدم .
میخواستم تصاویری که آپلود میکنم رو برای تصاویر شاخص قرار بدم. برای مثال پوسته من از 18 نوع تصویر کوچیک و بزرگ استفاده میکنه یعتی برای قسمت وبلاگ تصاویری با اندازه 260*150میخواد. ولی وقتی تصویر شاخصی میزارم فقط تصویر شاخص اصلی که ساز بزرگی داره رو قرار میده و نه کوچک رو که خود رسانه وردپرس ادازه بندی و برش داده و با این وجود حتی وقتی تصیری آپلود میکنم تصویر به 18 تا تصویر مختلف برش داده میشه ولی فقط یکش مورد استفاده قرار میگیره . میشه لطفا بگین باید چیکار کنم ؟

لطفا کمکم کنید خیلی لود سایتم پایین اومد

1.thumb.JPG.dbd44292a5a991bee093f4a926962040.JPG

 

 

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...