حسین ناصری 61 ارسال شده در مهر 96 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 96 سلام وقت بخیر دوستان بعد از آپدیت فایرفاکس به نسخه 56 دقیقا یادم نیست من چیکار کردم که فایرباگ بنده به این شکل در اومده دوستان اگه راهکاری می دونن راهنمایی کنند. که در این حالت کدها رو نشون نمیده که از روی اون ها به کلاس ها دسترسی داشته باشم که تغییراتی که میخوام رو اعمال کنم با تشکر از همگی لینک به ارسال
Mobin 1669 ارسال شده در مهر 96 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 96 ظاهرا فایرباگ برای نسخه های جدید فایرفاکس ارتقا داده نمیشه و به firefox developer edition منتقل شده 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری