رفتن به مطلب

مشکل Firebug بعد از آپدیت فایرفاکس


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر دوستان

بعد از آپدیت فایرفاکس به نسخه 56 دقیقا یادم نیست من چیکار کردم که فایرباگ بنده به این شکل در اومده دوستان اگه راهکاری می دونن راهنمایی کنند.

 

که در این حالت کدها رو نشون نمیده که از روی اون ها به کلاس ها دسترسی داشته باشم که تغییراتی که میخوام رو اعمال کنم

با تشکر از همگی

Untitled.png

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...