unid_user 63 ارسال شده در تیر 96 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 96 سلام لطفا من رو راهنمایی کنید نمیدونم چیکارکنم؟ آیکون های font awesome در موبایل نمایش داده میشه ولی وقتی وب سایت و توی ویندوز بالا میارم نمایش نمیده آیکون هاشو!!! خواهش میکنم یکی به من کمک کنه. من از پوسته صحیفا استفاده میکنم. sahifa ممنون لینک به ارسال
Mirrajabi 455 ارسال شده در تیر 96 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 96 سلام، آدرس سایت بفرمایید. لینک به ارسال
unid_user 63 ارسال شده در تیر 96 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 96 در 18 ساعت قبل، Mirrajabi گفته است : سلام، آدرس سایت بفرمایید. مشکل درست کردم. لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری