رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

درود...نیک سرور و طلاهاست هاست شون عالیه...بدون قطعی چند سالی استفاده می کنم...

نت افزار هم خوبه....

لینک به ارسال
در 27 دقیقه قبل، mizfa گفته است :

سلام

اقای رایموند دراگون، امکانش هست بگید در آموزشی که در سایت فرانش با "عنوان طراحی و کدنویسی پوسته وردپرس با Bootstrap " گذاشتید چند نفر تا حالا خریدن؟

صرفا جهت کنجکاوی میپرسم تا سایت فرانش رو یک ارزیابی داشته باشم نسبت به بقیه سایت‌های مشابه. اگر تمایل داشتید ممنون میشم پاسخ بدید

سپاس :)

دوست عزیز یه امکانی داره انجمن به نام پیام خصوصی

فک کنم اونجا مطرح میکردید بهتر بود:D

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

من تعریف نت افزار رو خیلی جاها دیدم

یدونه از سایتایی هم که زدم روی همین هاست بود و تاحالا به نظرم از بقیه هاستا بهتر بوده

لینک به ارسال
در 5 دقیقه قبل، Fast-Learn گفته است :

دوست عزیز یه امکانی داره انجمن به نام پیام خصوصی

فک کنم اونجا مطرح میکردید بهتر بود:D

بله درسته :)

دیگه وقتی ارسال کردم یادم افتاد که کاش خصوصی مطرح میکردم

ممنون که اشاره کردید ;-) 

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

باید قبل از نهیه هاست خیلی موارد رو مد نظر داشت.میخواهید هاستتون ایران باشه یا نه؟

چه cms ای استفاده میکنید؟

حوزه فعالیتتون چیه و چه میزان بازدیدی رو تخمین میزنید؟

ببه هر جال من هم پارس پک تجربه داشتم و هم نت افراز ولی دومی رو راضی تر بودم

 

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...