رفتن به مطلب

تبلیغات در روناک وب - بازار هدف شرکتهای طراحی سایت، طراحی قالب وردپرس و مرتبط با وبمستران


پست های پیشنهاد شده

زمینه فعالیت روناک وب در بخشهای وردپرس، آموزش طراحی سایت، معرفی و دانلود اسکریپت می باشد که با گذشت ۲ سال از شروع فعالیت و با تکیه بر تلاش و پشتکار، روناک وب توانسته جایگاه خوبی در بین سایر سایتهای مرتبط پیدا کند. از اینرو میتواند محل مناسبی برای معرفی برند و محصول شما باشد.

در تصویر زیر امار ارائه شده توسط وب سایت معتبر الکسا را مشاهده میکنید. (تاریخ درج تصویر: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ می باشد) + مشاهده رتبه سایت در الکسا

تبلیغات در روناک وب

درج تبلیغات در روناک وب برای چه سایتهایی مفید است؟

از آنجا که تبلیغات هدفمند میتواند نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف شما داشته باشد، اگر مدیر سایتی هستید که در زمینه خدمات وردپرس، طراحی سایت، ارائه آموزش های وردپرس و طراحی سایت، دانلود و یا طراحی اسکریپت های تحت وب، فروش هاست و سرور و در نهایت هرگونه خدمات مرتبط با وبمستران و وردپرس کاران فعالیت میکنید، درج تبلیغات در روناک وب میتواند برای کسب و کارتان بسیار مفید باشد زیرا کاربران و بازدیدکنندگان ما مشتریان و بازار هدف شما را تشکیل میدهند.

تعرفه و مکانهای تبلیغاتی قابل سفارش در روناک وب

در حال حاضر امکان درج ۳ نوع تبلیغ در روناک وب وجود دارد که عبارتند از:

  • تبلیغات متنی
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغ پست ثابت

تبلیغات متنی : در این نوع تبلیغ لینک وب سایت شما با حداکثر ۵ کاراکتر در بخش تبلیغات متنی روناک وب درج خواهد شد که قابل مشاهده در تمام صفحات خواهد بود، این نوع تبلیغات برای افزایش سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای حفظ کیفیت لینکهای تبلیغ شده تنها ۱۵ لینک به صورت همزمان در سایت درج خواهد شد.
تعرفه تبلیغات متنی با لینک فالو : ماهانه ۸۰ هزار تومان ، سه ماهه ۲۰۰ هزار تومان
تعرفه تبلیغات متنی با لینک نوفالو : ماهانه ۵۰ هزار تومان ، سه ماهه ۱۳۰ هزار تومان
برای سفارش پیام خصوصی بدید و یا از طریق فرم ثبت تبلیغ از این ادرس اقدام کنید.

تبلیغات رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به نوعی از تبلیغات گفته میشود که در آن تبلیغ شما کاملا شبیه به یکی از مطالب سایت با قابلیت درج توضیحات لازم، تصویر، حداکثر ۴ لینک به صفحات مختلف سایت هدف، درج حداکثر ۲ برچسب و در نهایت قرار گرفتن در دسته رپورتاژ آگهی روناک وب به صورت دائم و بدون حذف شدن در سایت منتشر می شود. این نوع تبلیغ از محبوبیت بالایی برای کاربران و موتورهای جستجو برخوردار است. لازم به ذکر است لینکهای درج شده در محتوای مطلب نوفالو خواهند بود. پیش از سفارش متن آگی را از طریق فرم موجود در انتهای برگه ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت بگیرد.
تعرفه درج رپورتاژ : برای هر مطلب ۲۵۰ هزار تومان (در صورتی که رپورتاژ مرتبط با طراحی سایت یا طراحی افزونه و طراحی قالب وردپرس باشد تعرفه ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.)
برای سفارش پیام خصوصی بدید و یا از طریق فرم ثبت تبلیغ از این ادرس اقدام کنید.

تبلیغات پست ثابت : این تبلیغ شبیه به رپورتاژ بوده با این تفاوت که مطلب شما که میتواند شامل حداکثر یک تصویر، نهایتا ۱۳۰ کاراکتر توضیحات، لینک خرید به صورت نوفالو باشد در ابتدای مطالب روناک وب در صفحات اصلی و دسته بندی و همچنین در انتهای ادامه مطالب بین توضیحات مطلب و بخش دیدگاه ها قرار میگرد.
تعرفه تبلیغ پست ثابت : یک ماه نمایش ۲۰۰ هزار تومان
برای سفارش پیام خصوصی بدید و یا از طریق فرم ثبت تبلیغ از این ادرس اقدام کنید.

 

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

روناک وب سایت بسیار خوبی هست و من بارها شده که دنبال یه مقاله میگشتم و توی روناک وب پیدا کردم نتیجه دلخواه رو

بنده هم بزودی قرار یک وبسایت برای آموزش وردپرس و طراحی و ... افتتاح کنم که امیدوارم بتونیم همکاری خوبی داشته باشیم.

موفق باشید:)

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

تعرفه های جدید :

تبلیغات متنی

تعرفه تبلیغات متنی با لینک فالو : ماهانه ۲۵ هزار تومان ، سه ماهه ۷۰ هزار تومان
تعرفه تبلیغات متنی با لینک نوفالو : ماهانه ۱۵ هزار تومان ، سه ماهه ۴۰ هزار تومان

تعرفه درج رپورتاژ : برای هر مطلب ۱۰۰ هزار تومان (در صورتی که رپورتاژ مرتبط با طراحی سایت یا طراحی افزونه و طراحی قالب وردپرس باشد تعرفه ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.)

تعرفه تبلیغ پست ثابت : یک ماه نمایش ۱۲۰ هزار تومان

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...