رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

درود و عرض ادب دوستان گرامی

عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست

راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟

سپاس

لینک به ارسال
در 4 ساعت قبل، taklor گفته است :

درود و عرض ادب دوستان گرامی

عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست

راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟

سپاس

به هاستت مراجعه کن

معمولا همان یوزر و پسورد هاستت می باشد

لینک به ارسال
در 5 ساعت قبل، taklor گفته است :

درود و عرض ادب دوستان گرامی

عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست

راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟

سپاس

روال سادس

یا وارد سی پنل بشید بعد FTP Accounts، سپس اکانتتون رو پیدا کنید و از طرق  Change Password پسوردتون رو عوض کنی و  پسورد جدید رو وارد نرم افزار کنید

و یا اینکه  Configure FTP Client رو بزنید و خروجی فایل زیلا رو دریافت و سپس در نرم افزار ایمپورت کنید و کانکت بشید

 

 

لینک به ارسال
در در 7/11/2016 at 21:58، taklor گفته است :

اگه رمز c panel  فراموش شده باشه چی

از پشتیبان هاستتون بخواید

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...