taklor 0 ارسال شده در تیر 95 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 95 درود و عرض ادب دوستان گرامی عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟ سپاس لینک به ارسال
neda411 248 ارسال شده در تیر 95 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 95 در 4 ساعت قبل، taklor گفته است : درود و عرض ادب دوستان گرامی عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟ سپاس به هاستت مراجعه کن معمولا همان یوزر و پسورد هاستت می باشد لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در تیر 95 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 95 در 5 ساعت قبل، taklor گفته است : درود و عرض ادب دوستان گرامی عذر میخام ...وقتی در فایل زیلا اقدام به اتصال به سرور میکنم و نام کاربری و پسورد میخاد وارد میکنم اما یکی از اینها اشتباه هست راهی که من پسورد را دوباره بگیرم چیه ؟ سپاس روال سادس یا وارد سی پنل بشید بعد FTP Accounts، سپس اکانتتون رو پیدا کنید و از طرق Change Password پسوردتون رو عوض کنی و پسورد جدید رو وارد نرم افزار کنید و یا اینکه Configure FTP Client رو بزنید و خروجی فایل زیلا رو دریافت و سپس در نرم افزار ایمپورت کنید و کانکت بشید لینک به ارسال
taklor 0 ارسال شده در تیر 95 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 95 اگه رمز c panel فراموش شده باشه چی لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در تیر 95 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 95 در در 7/11/2016 at 21:58، taklor گفته است : اگه رمز c panel فراموش شده باشه چی از پشتیبان هاستتون بخواید لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری