DariushGreat 94 ارسال شده در خرداد 95 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 95 سلام یک سایت قدیمی دارم که از افزونه جلالی برای روزشمار ایرانی و شمارههای پارسی بهره میگیره. آیا لازم هست با پارسیدیت جایگزین کنم؟ در صورت جایگزینی آیا نیاز به دگرگون کردن قالببندی نمایش تاریخ هست؟ ممنون برای راهنمایی لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در خرداد 95 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 95 سلام اگه مشکلی نداره نیاز نیست جایگزین کنید. اگر هم بخواید میشه براحتی جایگزین کرد 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری