ashena 1 ارسال شده در مرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 با سلامدوستان آیا راهی هست (کد دستوری یا نرم افزار ) که بشه از طریق اون بااستفاده از آدرس ایمیل هایی که در اختیار داری به تعداد ایمیل ها توی دیتابیس اکانت ایجاد کنی؟مثلا 100 ایمیل داریم و میخواهیم توسط کد دستوری یا حالا نرم افزار بهش بگیم توی دیتابیس 100 تا کاربر ایجاد کن و برای تعریف نام کاربری از قسمت اول ایمیل (قبل از @ ) استفاده کن و با پسووردهای یکسانممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر لینک به ارسال
Ehsaan 1865 ارسال شده در مرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 سلام،باید برنامهنویسی بلد باشید تا اینکار امکان پذیر باشه. اگه تکهای از فایلتون رو اینجا بزارید، میتونیم کمکتون کنیم.موفق باشید. 1 لینک به ارسال
ashena 1 ارسال شده در مرداد 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 (ویرایش شده) سلام،باید برنامهنویسی بلد باشید تا اینکار امکان پذیر باشه. اگه تکهای از فایلتون رو اینجا بزارید، میتونیم کمکتون کنیم.موفق باشید.با سلامدوست خوبم من فقط تعدادی ایمیل دارم و فایل خاصی در اختیارم نیستو متاسفانه برنامه نویسی هم بلد نیستم ویرایش شده مرداد 94 توسط ashena لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری