رفتن به مطلب

ایجاد اکانت بصورت گروهی


پست های پیشنهاد شده

با سلام

دوستان آیا راهی هست (کد دستوری یا نرم افزار ) که بشه از طریق اون بااستفاده از آدرس ایمیل هایی که در اختیار داری به تعداد ایمیل ها توی دیتابیس اکانت ایجاد کنی؟

مثلا 100 ایمیل داریم و میخواهیم توسط کد دستوری یا حالا نرم افزار بهش بگیم توی دیتابیس 100 تا کاربر ایجاد کن و برای تعریف نام کاربری از قسمت اول ایمیل (قبل از @ ) استفاده کن و با پسووردهای یکسان

ممنون میشم راهنمایی کنید.

با تشکر

لینک به ارسال

سلام،

باید برنامه‌نویسی بلد باشید تا این‌کار امکان پذیر باشه. اگه تکه‌ای از فایلتون رو اینجا بزارید، می‌تونیم کمکتون کنیم.

موفق باشید.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

سلام،

باید برنامه‌نویسی بلد باشید تا این‌کار امکان پذیر باشه. اگه تکه‌ای از فایلتون رو اینجا بزارید، می‌تونیم کمکتون کنیم.

موفق باشید.

با سلام

دوست خوبم من فقط تعدادی ایمیل دارم و فایل خاصی در اختیارم نیست

و متاسفانه برنامه نویسی هم بلد نیستم

ویرایش شده توسط ashena
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...