site 79 ارسال شده در مرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 سلامعکس :در عکس بالا ، من دو div ساختم که به هر یک از div ها col-6 دادم ( در تمامی دستگاه ها )الان به درستی کار میکنه و این دو div در کنار هم هستنداما اینجوری یکم زشت هستش . باید چه کاری انجام بدم تا یکم بین این ها فاصله بیافته ؟!(اگه برای فاصله گذاشتن از width ها هم کم شه اشکالی نداره ) لینک به ارسال
حسن موحد 180 ارسال شده در مرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 یه padding بده به هر دو به راحتی حل میشه ! التبته شاید راه حل قانونی داشته باشه ولی به نظرم صرف زمانش نمی ارزه ! 2 لینک به ارسال
SM-Mahdavi 5428 ارسال شده در مرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 داخل col-md-6 می تونید یه div دیگه بسازید و بهش اندازه 90 درصد یا 95 درصد بدید. اینجوری یه فاصله ایجاد میشه. 1 لینک به ارسال
site 79 ارسال شده در مرداد 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 داخل col-md-6 می تونید یه div دیگه بسازید و بهش اندازه 90 درصد یا 95 درصد بدید. اینجوری یه فاصله ایجاد میشه.سلام . همه اندازه دستگاه ها در کنار هم هستند . چطوری میتونم جداشون کنم ؟ ( مثلا sm و xs و mdوlg در کنار هم هستند )95 درصد دادم اما هر باکس کل صفحه رو گرفت . به کلاس هر باکس 45 درصد دادم و درست شد اما در xs به صورت زیر نشون داد :در صورتی که من گفته بودم در xs ، به صورت col-xs-12 بشه و هر باکس کل عرض رو بگیرهکد یک عدد از باکس ها :<div class="first-p col-lg-6 col-md-6 col-sm-6 col-xs-12 pull-left"><img class="img-responsive" src="img/pes2016-ps4.png"/><div class="p-title">فروش بازی pes</div><div class="p-price">قیمت : 6000 تومان</div><div class="p-box"><a href="#">خرید آنلاین</a></div></div> لینک به ارسال
site 79 ارسال شده در مرداد 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 94 یه padding بده به هر دو به راحتی حل میشه ! التبته شاید راه حل قانونی داشته باشه ولی به نظرم صرف زمانش نمی ارزه !سلامpadding رو تست کردم اصلا نشد . لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری