مرتضی نظری 4182 ارسال شده در آبان 91 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 سلام دوستان.خوبید؟ خوشید؟ببخشید من لینوکس مینت با دسکتاپ سینمون نصب کردم.توی تنظیمات سینمون گزینه تم وجود داره.اما من چجوری باید فعاشون کنم؟ اخه هر کاری میکنم همین پیشفرض فعال هست فقط... لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در آبان 91 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 http://www.itworld.com/software/230129/change-your-theme-linux-mint-12 2 لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در آبان 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 من دقیقا متوجخ نشدم که منظورش چی بود.یعنی اصلا متوجه نشدم چی گفت!! لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در آبان 91 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 من کلا این توزیع رو ندارم وگرنه تست میکردم. 1 لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در آبان 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 ممنون مرتضی جان،اخه اصلا جایی برای دراگ کردن،انتخاب کردن،و... نداره. فقط عکس پوسته ها وجود داره!!!(حتی پوسته هم نصب کردم) همنینطورکسی میست که از این توضیع استفاده کرده باشه؟ لینک به ارسال
محسن غیاثی 1853 ارسال شده در آبان 91 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 91 آقا یه سری به این انجمن بزنین:http://bb.mintlinux.ir/ 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری