aref.shams.2 2 ارسال شده در تیر 94 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 94 دوستان سلاممن بی بی پرس و فارسی ساز رو نصب کردمولی نمیدونم چرا وقتی سوال و جواب میذارن توی باکس های تاپیک هام نوشته ها راست چین نیست؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری