رفتن به مطلب

وردپرس چیست و چگونه میتوانم یک سایت ایجاد کنم؟


پست های پیشنهاد شده

بسیاری در دنیای اینترنت انلاین هستند و هرکدام از آن ها برای هدفی به این دنیای مجازی قدم گذاشته اند اما برخی از آن ها برای هدف خاصی قدم به این دنیا می گذارند و در فکر پیدا کردن یک سیستم مدیریت محتوا مناسب برای وب سایت خود هستند ، اگر شما نیز به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای خوب سریع با رابط کاربری ساده هستید با ما همراه باشید.

شاید در ابتدا بگویید موضوع این سایت چه ارتباطی با ورد پرس و دنیای برنامه نویسی دارد اما در کتابخانه در مورد هر موضوعی کتاب پیدا می شود ، بگذریم برویم سراغ موضوع اصلی در همین ابتدای کار بگویم خود بنده برای ساختن یک سایت از صفر شروع کردم و خیلی هزینه کردم تا بتوانم بفهمم که کلا سیستم های مدیریت چی هستند و به چه دردی می خورند در ابتدای کار یک تعریف برای سیستم مدیریت محتوا بگوییم [highlight color=blue]سیستم مدیریت محتوای سیستمی است که می توانید با استفاده از ان سایت خود را مدیریت کنید[/highlight]. واقعا تعریفی ساده و روان تر از این نمیتوان گفت هر وب مستر در شروع کار خود بر سر این دو راهی قرار دارد که وردپرس و یا جومولا و یا ...

پاسخ این سوال و انتخاب یکی از این سیستم مدیریت محتوا به یک چیز بستگی دارد فقط و فقط یک چیز و آن هم این است که شما با کدام یک از این ها بیشتر حال می کنید.

برای خواندن ادامه مقاله لطفا به مراجعه نمایید

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

دوست عزیز این مدلمطلب گذاشتن و گذاشتن لینک قابل قبول نیست. تاپیک قفل شد.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...