Rohani 389 ارسال شده در اسفند 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 93 سلام من به ابزارک ها در سایدبار استایل دلخوه خودم رو میدم و هیچ مشکلی ندارم.وقتی یک افزونه خاصی رو نصب میکنم و تو ابزارک ها نمایش میدم استایلش کامل نیست.چه جوری کد نویسی کنم تا همه ابزارک ها رو استاندارد پشتیبانی کنه و قرار نباشه اگه مشتری یک افزونه خاص رو نصب کرد استایلش کامل نباشه.هیچ منبع استانداردی وجود داره؟ لینک به ارسال
SM-Mahdavi 5428 ارسال شده در اسفند 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 93 سلامیه سری استایل پیشفرض باید برای قالب تعریف کنید. یه بار یه سری ابزارک اضافه کنید و با inspect element خروجی رو بررسی و استایل بدید. اکثرا ساختار مشابهی دارن. 1 لینک به ارسال
Rohani 389 ارسال شده در اسفند 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 93 سلامیه سری استایل پیشفرض باید برای قالب تعریف کنید. یه بار یه سری ابزارک اضافه کنید و با inspect element خروجی رو بررسی و استایل بدید. اکثرا ساختار مشابهی دارن.حرف شما درسته اما بعضی از پلاگین ها کلاس خاص خودشون رو دارند. و از استایل کلی پیروی نمیکنند. لینک به ارسال
SM-Mahdavi 5428 ارسال شده در اسفند 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 93 باید important بزاری تا استایل ها نقض نشن. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری