رفتن به مطلب

فراخوانی بخشی از سایت ، بدون لود اولیه


پست های پیشنهاد شده

یکسری کد وجود داره که نمیخوام هر بار که هر صفحه از سایت لود میشه ، اونها هم لود بشن، فقط زمانیکه کاربر اون بخشو نیاز داشت ، کلیک کنه و موارد لود بشن (با CSS که نشد چون فقط مخفی میکنه ، با jquery هم نتونستم ،چون وقتی به سورس نگاه میکنم موارد لود شده و کدها فقط display:none; شده رو نمایش میده )

چیکار میشه کرد ؟ لطفا روششو با کد مثال بزنید که ازین مورد چیزی نمیدونم (سایت آموزشی هم وجود داشت،لینکشو لطف کنید)

ویرایش شده توسط silver21
لینک به ارسال

سلام. ببینید یک راهش این هست که یک تمپلت درست کنید توی پوستتون و با کوئری تعیین کنید که چهی می خواید و اون تمپلت بیاد برای شما همونو توی خروجی چاپ کنه و از توی پنل وردپرس هم یک برگه درست کنید و قالب اون برگه رو همون تمپلت خودتون تعریف کنید. بعدش توی فایل هد یا فانکشن یا هرجا کد جی کوئری ای می نویسید که با آجاکس بیاد و پاراکترهای خاصی رو به آدرس اون برگه ای که ساختید ارسال کنه و خروجی رو چاپ کنه.

یک راه دیگش اینه که به جای تعریف برگه بیاید توی فانکشنز به template redirect هوک بزنید و مثلا بگید که اگر این متغیر توی url بود برو به این تمپلت و بعدش بگید exit که دیگه بقیه وردپرس اجرا نشه . مزیت این کار اینه که شما دیگه الکی برگه ای برای این کار توی وردپرس نمی سازید.

وقت نوشتن کدش رو ندارم اما سورس افزونه ها رو نگاه بندازید منابع خوبی هستن . مثلا روش دوم رو من توی افزونه ی خودم به کار بردم اینم لینکش ، می تونید نگاه کنید که چکار کردمه :

https://wordpress.or...popup-sidebars/

موفق باشید.

لینک به ارسال

با کوئری و هوک که معمولا هم میگن قرار بدین توی فانکشن تا فلان کار انجام بشه آشنایی ندارم

چنین چیزی نمیشه ساخت:

- یکسری کد رو داخل یک فایل قرار میدیم به فرض aa.php

- یه دستور داخل قالب اصلی قرار میدیم که با کلیک کاربر کدهای aa.php فراخونی بشه

لینک به ارسال

خوب اون چیزی که من گفتم هم همین هست دیگه . مثلا اون تمپلت شما همون فایل aa.php میشه فقط اولش دستور مخصوص می نویسید به صورت کامنت های php و به وردپرس می فهمونید که با این فایل مثل یک تمپلت رفتار کن.

اگر این کار رو نکنید ( وردپرس رو اجرا نکنید ) در این صورت به توابع وردپرس دسترسی ندارید ( مثلا برای کوئری گرفتن از مطالبتون از دیتابیس ).

لینک به ارسال

مطالب مختلفی خوندم ؛ اما نتونستم پیاده کنم ؛ حتما باید یکسری اجرا کد مشابه ببینم تا بفهمم چی به چیه / افزونه رو نگاه میکنم اما چون موارد ناشناخته زیادی وجود داره . ازش سر در نمیارم . یه نفر نوشته بود از :


<?php include 'aa.php';?>

میشه استفاده کرد / اما این نوع فراخونی ، هم همراه لود صفحه، لود میشه و ظاهرا خاصیت این روش فقط بدرد جلوگیری از تکرار کد نویسی میخوره.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...