arshialove 28 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 سلامزیر هدر یه بنر گذاشتم میخام ترازش بیاد وسط.هرکا کردم نشدچه کدی بزارم که بیاد وسط؟؟ لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 سلام.چند راه داره:1- برای استایل:margin: 0 auto;2- برای استایل:float: center;3- یه div دیگه با عرض 100% درست کنید و بهش کد ریزو بدید و عکس رو داخل اون div قرار بدید.text-align:center 3 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در آذر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 داداش در حد مبتدی من کدنویسی بلدم.میشه ساده تر بگی بفهمم لینک به ارسال
aliali 8 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 سلامهمانطور که mostfa گفته باید یکی از این کدها رو به سی اس اس همون باکس بنر اضافه کنی. 1 لینک به ارسال
SM-Mahdavi 5428 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 متوجه نمیشید آدرس آنلاین بزارید دقیق تر میشه کمک کرد. 2 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در آذر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 تشکر از دوستان.ببینید مثلا من یه عکس دارم .این آدرس عکس http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gifلینکی که میخاد روش کلیک بشه و به صفحه مورد نظر منتقل بشه اینه http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/حالا من میخام دوتا عکس مثل همین زیر هم و در تراز وسط بعد از هدر بزارم!از چه کدی استفاده کنم و کجا بزارم این کد رو؟ لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 (ویرایش شده) این استاندارد ترین حالتشه:<div style="width:100%; text-align:center"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div><br /><div style="width:100%; text-align:center"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div>داخل alt و title رو پر کنید و بذارید پایینتر از</header>ممکنه تو فایل header.php باشه ممکنه تو index.php باشه و... ویرایش شده آذر 93 توسط mostafa.10 2 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در آذر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 داداش.توی index بعد از </header> که میزارم اصلا نمیادولی توی header.php که میزارم میاد ولی تراز اولی میره سمت چپ.دومی میره وسط.چکار کنم؟؟؟ لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در آذر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 از این کد استفاده کنید:<div style="clear:both;"></div><div style="width:100%; text-align:center!important;"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div><br /><div style="width:100%; text-align:center"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div> 1 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در آذر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 93 مرسی مشکل برطرف شد. 2 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در دی 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 93 از این کد استفاده کنید:<div style="clear:both;"></div><div style="width:100%; text-align:center!important;"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div><br /><div style="width:100%; text-align:center"><a href="http://shabhayetanhayi.ir/%D8%B4%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/"><img src="http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Untitled-1.gif" width="570" height="100" alt="" title="" /></a></div>داداش سلام مجدد.یه سوال؟مشکل من که برطرف شد ولی چرا هرعکسی رو که میزارم انداش با اندازه بنر بالاییش یکی میشه!مثلا من بنر 498*60 رو با یک بنر بزرگتر گذاشتم هردوتاش به یه اندازه اومده.چ کنم؟ لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در دی 93 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 93 سلام در کدهای بالا عبارت زیر به کار رفته که باید عوضش کنید.width="570" height="100"در ضمن سومین پست این تاپیک رو بخونید: 1 لینک به ارسال
arshialove 28 ارسال شده در دی 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 93 ممنون از لطفت.پس باید طول و عرض عکس رو بهش بدم!توی اون بهینه عکس ها هم عالی توضیح داده بودند.مرسی لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری