Alireza Xn 1644 ارسال شده در آبان 93 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 93 سلام دوستان یه مشکل اعصاب خورد کن توی فتشواپ چند وقتیه که واسم پیش اومده که هر چی بررسی میکنم نمیدونم واقعا چطوری یهو اینجوری میشه . مشکل از این قراره که بعد از چندتا لایه ایی که درست میکنم یهو همه لایه ها یکی میشن !! تا حالا چنتا پروزه رو همینجوری از دست دادم .مثلا توی این پروژه از 6 تا لایه استفاده شده که همشون پریدن ! لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری