soft2fire 68 ارسال شده در مهر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 93 سلام و خسته نباشید به همه دوستانمن یه قروشگاه با ورد پذرس ایجاد کردماولین باره که این کار رو کرذممنظورم با همون وئکامرس میباشدمیخاستم بدونم که برای این که درگاه پرداخت بانکی رو بهش وصل کنم باید چی کار کنم؟از بانک باید اقدامی کنم یا نه؟ لینک به ارسال
Rohani 389 ارسال شده در مهر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 93 https://www.parspal.com/xContext/Merchant/?Developmentدرگاه های واسط زیادی هستند.معروفترین آنها پارس پال و زرین پال میباشد. 1 لینک به ارسال
soft2fire 68 ارسال شده در مهر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 93 نحوه ی نصب اونا رو کامرس چیه؟ لینک به ارسال
Rohani 389 ارسال شده در مهر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 93 به صورت افزونه فارسی فقط باید کانفیگ بشن. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری