رفتن به مطلب

درآمدی بالغ بر 4 میلیون دلار از طریق طراحی وب


mehdi.tayebi

پست های پیشنهاد شده

سلام . اومدم این پست بزارم و بهتون بگم که خودتون باور داشته باشید و از شکست اصلا نترسید و به داشته ها و معلومات خودتون اضافه کنید و هر روز در پی پیشرفت باشید .

میخوام در این پست دو شخص بهتون معرفی کنم که توانستند فقط و فقط با طراحی یک قالب وردپرس درآمد خیره کننده به ارزش 4.000.000 میلیون دلار برسند . Luke Beck و Muhammad Haris توانستند با طراحی قالب با عنوان " Avada " که برای وردپرس ساخته شده و قرار دادن آن در سایت themeforest ، و با فروش حدود 85,789 به درآمد خیره کننده ای برسند . لازم به ذکر هستش که ارزش این قالب 58 دلار می باشد و اگر ضربدر تعداد خرید بکنید چیزی حدود 4975704 میلیون دلار درآمد این دو فرد شده .

لینک مربوط به قالب :

http://themeforest.net/item/avada-responsive-multipurpose-theme/2833226?WT.ac=portfolio_item&WT.z_author=ThemeFusion

لینک مربوط به اخبار این پست :

http://marketblog.envato.com/milestones/happy-themefusion-day/

luke_pic_1.jpg

Luke and family

muhammad-haris.png

Muhammad این فرد پاکستانی می باشد .

muhammads-house-1.jpg

خانه جدید Muhammad

خیلی جالبه که وقتی از Muhammad پرسیدن که ابزارهای کاریت چی بودش در جواب فقط گفتش که یک لبتاپ مک بوک پرو و یک ادیتور مورد علاقه ام به نام sublimetext .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

هدفم از این پست بیشتر به بیان این موضوع هستش که طراحی سایت و اصلا کار در حیطه IT و اینترنت هنوز اشباع نشده . حتی دوستانی که سواد برنامه نویسی هم ندارند می توانند به فارسی سازی قالبهای مختلف بپردازند و از این راه کسب درآمد کنند تا بعدها سواد برنامه نویسی را بدست بیاورند .

فقط نکته ای که باید گفت مهمترین و بیشترین اصل پیشرفت در هر حیطه ای یاد گیری زبان انگلیسی است .

باشد که روزی شاهد پیشرفت همه دوستان عزیز باشیم .

خوش و موفق باشید .

  • امتیاز 6
لینک به ارسال

نمی دونم این حرفایی که گفتید درسته یا نه اما اون عکس سومیه واقعی نیست و با برنامه هایی مثل بلندر یا اتوکد درست شده :D

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

واقعاً بهشون تبریک می‎گم و این همون ظرفیتیه که من بارها و بارها به برنامه‎نویس‎ها گفتم.

شما هم فکر نکنید که 4 میلیون دلار نهایتشه، این وب اون قدر ظرفیت داره که پیشش 4 میلیون دلار و حتی ارزش کل شرکت گوگل که بالای 20 میلیارد دلاره، هیچه. فقط تلاش میخوایم، فقط تلاش.

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

منم خیلی دوست داشتم توی اون سایت فعالیت کنم

حتی تعدادی قالب ساده رو هم طراحی کردم (قالب تک صفحه) تا واسه تست ارسال کنم

اما هنوز بخش ارسال قالب رو پیدا نکردم :D

قیمتش به ریال میشه "105,996,000,000"

چند تا پراید میشه باهاش خرید؟ :blink:

ویرایش شده توسط سیدرضا بازیار
  • امتیاز 4
لینک به ارسال

از منوی بالای صفحه گزینه ی آخر become an author رو انتخاب کنید موارد خواسته شده رو انجام بدید بعد می تونید از منوی کاربری محصولات رو ارسال کنید

اما رایگان نیست!

باید $20,000 پرداخت کنم

لینک به ارسال

تو اروپا که ما تحریمیم و بدون واسطه اصلا نمی شه کار کرد تو ایران هم که ماشالله کپی خور هر چی رو از نسخه اصل بهتر می زنن و به نام خودشون ثبت می کنن

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

تو اروپا که ما تحریمیم و بدون واسطه اصلا نمی شه کار کرد تو ایران هم که ماشالله کپی خور هر چی رو از نسخه اصل بهتر می زنن و به نام خودشون ثبت می کنن

من میخوام یه حساب پی پال بسازم که درآمد های خودم رو به دلار وارد اون کنم و از اون فقط واسه خریداز سایت آمازون استفاده کنم

میتونم به صورت غیر حضوری حساب بانکی رو ایجاد کنم؟

لینک به ارسال

کوفتشون بشه! چند ساله خودکشی و خودزنی میکنم این همه اسکریپت و قالب ساختم کسی نگفت آقا چطوری؟ :|

یه قالب با جون و دل اختصاصی طراحی کردم گزاشتم واسه فروش توی هیولای قالب ها ، بعد یه سال 5هزارتومن فروش کرد اما سطح درخواست پول سایت 10 هزارتومنه نمیتونم درش بیارم :|

لینک به ارسال

کوفتشون بشه! چند ساله خودکشی و خودزنی میکنم این همه اسکریپت و قالب ساختم کسی نگفت آقا چطوری؟ :|

یه قالب با جون و دل اختصاصی طراحی کردم گزاشتم واسه فروش توی هیولای قالب ها ، بعد یه سال 5هزارتومن فروش کرد اما سطح درخواست پول سایت 10 هزارتومنه نمیتونم درش بیارم :|

این اخریشو خیلی خوب اومدی، مردم از خنده (

5هزارتومن فروش کرد اما سطح درخواست پول سایت 10 هزارتومنه نمیتونم درش بیارم :| )

:D

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

یعنی یه درصد فکر کنید این دوستمون تو ایران بود و توی یکی از این مارکتایی که جدیدا مد شده پوسته رو برای فروش میذاشت !!!

حتی شده طرف سایت بزنه یه قالب هم بذاره همین قالب بنده خدا رو به رایگان واسه دانلود میذاشت :(

باورتون نمیشه ملت بخاطر بازدید و کامنت چه کارا که نمیکنن ...

ولی بازم خوبه که پاکستانیه !!!

در هرصورت بنظرم خیلی وقت گذاشته رو این پوسته و نتیجه زحمتش رو ( خیلی بیشتر از اون چیزی که انتظار داشته ) گرفته !

فکر نکنم خیلی سطح دانشش از طراحای وب ایرانی بالاتر بوده باشه ... ولی پشتکار خوبی داشته طبعا !

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

سلام

تو ایران هستن طراح هایی که بتونن قالب از این بهتر بزنن..متاسفانه به دلیل جنبه کم ما ایرانی ها و بی محبتیه بعضی از دوستان و وجود مارکت های نامعتبر

کسی همچین ریسکیو نمیکنه..تو خارجم که کلا تحریمیم واسه هر چیزی باید اول بگیم که ایرانی نیستیم بعدشم بدیم یکی با سوده خودش برامون با دلار بخره یا اصن

حتی نمیشه تو همین تم فارست قالب برای فروش گزاشت !!

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

در ایران بخاطره پیشتیبانی ضعیف و نبود آموزش های قوی نمیشه به چنین چیزی دست پیدا کرد مگر اینکه طرف پولدار باشه با سرمایه گذاری خودش یه کار کاسبی توپ توی نت درست کنه که اغلب سایت های فارسی موفق هم از همین روش استفاده کردن . دوم اینکه ایرانی ها اصلا دور ور کار های تیمی نمیرن و اگر هم برن اصلا تعهد ندارن چون 70 درصد جامعه ما دوست داره سمت چیز های رایگان بره و اصلا بهایی به کار های با کیفیت پولی نمیدن بخاطره همین خیلی زود از پا در میان .

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...