S A J J A D 98 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 سلام گاهی اوقات که مطالبم رو در شبکه های اجتماعی (ف.ی.س - ب.و.ک) به اشتراک میزارم بصورت شکل 1 در میاد ، سری بعد که می خوام باز مطلب جدید به اشتراک بزارم بصورت شکل 2 ظاهر میشه ؟ مشکل از کجاست ؟ تنظیمات خاصی باید انجام شه ؟شکل 1:شکل 2 :قبلا حتی یه تصویر کوچیک هم از مطلب رو نشون میداد دیگه اونم نمیاد لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری