مرتضی نظری 4182 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 فکر نکنم که لوگی جدیدی بیاد!!دلیل این همه اصرار من برای زود تر تایید شدن این لوگو این هست که من به این لوگوی نهایی خیلی نیاز مندم!! لینک به ارسال
ExOZaX 289 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 ما هم زدیم شاید بدرد بخوره هرچند ناشی هستیم ... 8 لینک به ارسال
ExOZaX 289 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 معلوم نشد کدوم قراره انتخاب بشه ؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در اردیبهشت 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 دو لوگوی جدید دیگه هم قرار هست به دستم برسه.به محض اینکه به دستم رسید تاپیک نظرسنجی رو ایجاد میکنم. 1 لینک به ارسال
محمدآبادی 65 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 با سلاماين هم يك لوگوي ديگه كه توي سايز 16 هم قابل تشخيص باشه.موفقيت 5 لینک به ارسال
Hoshyar 57 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 به نظر من همون دو لوگویی که در اولین پست آقا مرتضی معرفی کردند از همه بهتره.. 1 لینک به ارسال
majid.azizzadeh 81 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 سلاماین طور که فایده نداره من یه طرحی میزنم معلوم نیست بدرد بخوره یا نهاون وقت وقتی که گذاشته بشه برای اون بی فایده میشهبه نظرم بهتره یک سری ملاک برای لوگوی پیشنهادی بگیدکه بر اساس اونها طرحی زده بشهملاک فقط زیبایی که نیستباید مثلا گفته بشه از حروف پارسی استفاده بشه نه انگلیسیباید لوگو گرد باشه نه چیز دیگهیا ....به نظر من 100 هزار تومان بدیم به یک طراح حرفه ای لوگو بزنه . !!! 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در اردیبهشت 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 سلامراستش 2 تا از دوستان من طراح حرفه ایی هستن.منتظر لوگو از طرفشون هستم. 2 لینک به ارسال
Mesmaili 301 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 (ویرایش شده) حتما باید لوگو به صورت دایره باشه یا فرقی نداره؟دوتا زدم :دی البته به هیچ وجه زیبا نیستن :دی وقتی هم روش گذاشته نشده :دی ویرایش شده اردیبهشت 91 توسط MooCHooL 4 لینک به ارسال
majid.azizzadeh 81 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 حالا چند وقتی صبر کنید ، مثلا 1 هفته اگر دیدیم از طرح ها خوشمون نیومد میدیم یکی پولی بزنه دیگه ! 1 لینک به ارسال
kalaanimo 14 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 شبیه لوگوی وردپرس فارسی بزنید بهتره، به جای ف، پ بذارید، یه جورایی نشونه همکاری و دوستی و تعامل هم هست لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 مرتضی جان،یک سری به وردپرسی بلاگ بزن،وسط هیدر رو نگته کن ببین جای یک لوگو ی دیگه خالیه... اون جای خالی جای لوگوی اینجا هست...نمیدونی که اون دوستان شما کی دقیقا آماده میکنند؟ 2 لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 شبیه لوگوی وردپرس فارسی بزنید بهتره، به جای ف، پ بذارید، یه جورایی نشونه همکاری و دوستی و تعامل هم هست دوست عزیز،لازم به ذکر هست که اولین لوگو ییکه ایجاد شد همون لوگو بود.. لینک به ارسال
saeid-xplod 17 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 حتما باید logo باشه ؟ logotype جوابگو نیست ؟ 3 لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 حتما باید logo باشه ؟ logotype جوابگو نیست ؟هر چیزی که باعث ایدهدهی بشه خوبه 2 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در اردیبهشت 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 حتما باید logo باشه ؟ logotype جوابگو نیست ؟سلام سعید جانشما خودت استادیمنتظر طرحت هستیم 3 لینک به ارسال
saeid-xplod 17 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 این هم پیشنهاد من هست : [ترکیب نامحسوسی از خط میخی + W معروف Wordpress] (البته ریزه کاری داره و بنا به سلیقه میشه تغییرش داد حتما)+= 10 لینک به ارسال
علی یزدی 180 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 اولیه عالی ولی "و" برعکس بشه به نظر من جالب تره 4 لینک به ارسال
Saeed Fard 4740 ارسال شده در اردیبهشت 91 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 91 به به ، سلام علي آقا ، خيلي خيلي خوش اومدي .. قدم روي چشم ما گذاشتي 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری