dangmiong 7 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 مشکلات این نسخه جلالی تمومی نداره یه مشکل دیگش: آرشیو سایت رو میزنم مثلاhttp://nikmobile.ir/1393/06/قبلا مینوشت مثلا ژوئن 1393 | عنوان سایتاما این نسخه فقط مینویسه : عنوان سایت |و اسمی از تاریخ نمیبره 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 ما برای این بخش ریرایت جدید نوشتیم.توی جلالی دیدم هنوز قدیمی هست.متد ریرایت جدید ما کمی از ریریات خود وردپس هم بهینه تر هست! 2 لینک به ارسال
dangmiong 7 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 بر اینکه از افزونه پارسی ساز استفاده کنم و مشکل لود پیش نیاد،اون کد رو توی eror log جایگزین کنم؟ لینک به ارسال
dangmiong 7 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 دلیل لود نشدن سایتم بدون جلالی فک کنم این باشه: توی هدر همچین چیزی هست.امروز <?php echo jdate('j F Y'); ?>چیکارش کنم اینو؟ لینک به ارسال
Ghaem 1492 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 باید jdate رو به parsidate تبدیل کنید:<?php echo parsidate('j F Y'); ?> 3 لینک به ارسال
kalaanimo 14 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 در مورد جلالی هم متد کاری افزونه عرض کردم نه فقط شمسی سازی اون بخش یا استفاده از این نوع توابع.ما کدهایی استفاده کردیم که فقط خودمون نوشتیم و اصلا ربطی به این مواردی که الان صحبت شد نداره. ایده ها و ویزگی هایی رو مطرح کردیم که قبلا نبود. استفاده اون کدها و ایده ها هم مشکلی نداره اما طبق اصول GPL نه کپی برداری محض. نه اینکه اسمی از ایده پردازهای اصلی و کدنویس های اصلی آورده نشه...الان که نسخه جدید افزونه رو دانلود کردم، دیدم که آدرس های توابع وردپرسی که استفاده شده رو هم آوردن، نمیدونم دقیق منظورتون کجاست، افزونه پارسی دیت بعد از جلالی اومده و کلا ایده اینکه فارسی کنیم رو آقای منجمی دادن..من هر دو پلاگین رو دوست دارم، ولی این رقابتی که افتاده بنظرم باعث میشه یه سری خدمات خوبی ایجاد بشه 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 منظور من اصلا اینها نیستمنتظر یک جواب هستیم، ایشاله بعد از اون کامل توضیحات رو عمومی میدیم لینک به ارسال
kalaanimo 14 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 مشکلات این نسخه جلالی تمومی نداره یه مشکل دیگش: آرشیو سایت رو میزنم مثلاhttp://nikmobile.ir/1393/06/قبلا مینوشت مثلا ژوئن 1393 | عنوان سایتاما این نسخه فقط مینویسه : عنوان سایت |و اسمی از تاریخ نمیبره پلاگین جلالی یه تنظیم گذاشته به اسم نام ماه در بایگانی..فکر کنم تیک هاش رو فعال نکردینکلا بصورت پیش فرض میگین جلالی خراب هست مگه خلافش ثابت شه ها) 2 لینک به ارسال
dangmiong 7 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 آیا تمایل دارید نام ماهها در بایگانی شمسی باشد؟نه تیک اینو از قبل زده بودم ولی مشکل از این نیست انگار لینک به ارسال
kalaanimo 14 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 آیا تمایل دارید نام ماهها در بایگانی شمسی باشد؟نه تیک اینو از قبل زده بودم ولی مشکل از این نیست انگاردیگه یا باید برین روی پارسی دیت یا صبر کنین جلالی از rc در بیادجفتشون خوب هستن لینک به ارسال
kootlas 3 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 کسی نمیدونه اگه ما بخوایم افزونه جلالی و یا پارسی دیت روی یک قسمت خاص از وبسایتمون اعمال نشه باید چطور کدها رو تغییر بدیم؟ به عنوان مثال من میخوام قسمت تاریخ فروش ویژه در افزونه ووکامرس از wp-jalali یا parsi date تبعیت نکنه و به صورت پیشفرض میلادی باقی بمونه، باید چه کاری انجام بدم؟ لطفاً اگه کسی میدونه بگه که بدجوری گیر هستم لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 در مورد افزونه ما باید صبر کنید تا این کنترل ها رو توی تنظیمات بزاریم.در حال بررسی متدی هستیم که به کاربر اجازه میده بتونه افزونه رو روری یک سری از افزونه های موردنظرش غیرفعال کنه.البته برای ووکامرس و افزونه هایی مثل بی بی پرس و بادی پرس بخشهایی که نیاز هست رو فیکس می کنیم. لینک به ارسال
Ali1 89 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 (ویرایش شده) در مورد افزونه ما باید صبر کنید تا این کنترل ها رو توی تنظیمات بزاریم.در حال بررسی متدی هستیم که به کاربر اجازه میده بتونه افزونه رو روری یک سری از افزونه های موردنظرش غیرفعال کنه.البته برای ووکامرس و افزونه هایی مثل بی بی پرس و بادی پرس بخشهایی که نیاز هست رو فیکس می کنیم.آقا مرتضی خدا قوتخسته نباشید فقط خواستم این موضوع رو دوباره یادآوری کنم هر چند که شما خودتون استادین مواظب باشین که کامل شدن افزونه به سرعت و سبکی افزونه لطمه نزنههر چند که شما خودتون استادینبازم خسته نباشین ;-) ویرایش شده شهریور 93 توسط ali110 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری