رفتن به مطلب

مشکل در سرعت لود سایت


پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام و احترام

من سایتم به این صورت لود می شد که همین که سایت رو میزدیم سایت باز می شد و بعد از باز شدن عکس ها و .... لود می شدن ( فکر کنم متوجه منظورم باشید ) ولی الان که سایت رو برای اولین بار باز میکنیم اینطوری نیستش و کل سایت رو لود میکنه و وقتی مثلا همه عکسا و ... لود شدن بعد صفحه سایت رو باز مینه ادرس رو باز کنید متوجه میشید . و یک مشکل دیگر هم قبلا که سایت کامل باز میشد وقتی روی مطلبی کلیک میکردیم یا رفرش میکردیم به سرعت صفحات باز میشدن ولی الان اینطور نیست و از حداکثر توان سرعت دانلود ما استفاده نمیکنه یا نمیدونم دیگه چیه

وقتی روی یک مطلب کلیک میکنم چندین ثانبه باید منتظر وایسم تا باز بشه وقتی هم از قسمت task manager قسمت نتوورک رو مشاهده میکنم میبینم از 1 درصدی که حق استفاده از پورت رو ددارم فقط 10 - 15 درصدشو استفاده میکنه ممنون میشم اگه کسی بگه مشکل چیه چرا اینطوری شده می خوام مثل قبل بشه

لطفا کمکم کنید ضمن اینکه از هیچ افزونه افزایش سرعت لود نه در قبل و نه در الان استفاده نکردم

ادرس هم تو امضام هستش لطفا کمکم کنید

لینک به ارسال

دوست من، ما قرار است که به سوالات شما رایگان پاسخ دهیم.حالا که قرار است به تمامی سوالات شما و دیگران پاسخ دهیم باید صبر کنید تا به سوال شما پاسخ دهیم.اگر قرار بود که هر 3 ساعت هر یک از تایپیک ها اسپم بدهند دیگر که کاری نمی شد انجام داد.حداقل 24 ساعت صبر کنید اگر دید کسی پاسخ نمی دهد آن وقت اقدام کنید.همه اعضای انجمن که نابغه برنامه نویسی نیستند که!!!!(توهین نباشه. :unsure: )باید صبر کنید تا اساتید و برنامه نویسان وارد سایت شوند و به سوال شما و دیگران پاسخ دهند.

در ارتباط با سوال اول شما: شما میگید قبل سایت به طور عادی باز میشده ولی الان همه عکس ها باید لود شوند تا سایت کامل بالا بیایید.بنده خودم سایت را باز کردم هیچ مشکلی احساس نکردم هم سرعت خوب بود و هم سایت کامل لود شد.ولی باز چند نکته را عرض می کنم،

1- بیشتر صفحه اصلی سایت شما را عکس تشکیل داده است.حتی برای منو ها.خوب طبیعی است وقتی بیشتر صفحات سایت را عکس تشکیل دهد، باید عکس ها لود شوند تا صفحه به طور کامل باز شود.

2- در صورتی که سرعت سرور شما پایین بیایید یا سرعت isp شما کم شود سایت با تاخیر لود می شود.

و سوال دوم: شما اگر در تب مرورگر دقت کرده باشید اون دایره در دو حالت می چرخد.حالت اول دایره رنگ خاکستری دارد و آرام می چرخد.این همان دستوری که است که به سرور ارسال می شود.هر چقدر سرور دیر پاسخ دهد این دایره بیشتر می چرخد در نتیجه سرعت لود سایت زیاد از حد می شود.وقتی اون دایره به رنگ سفید در می آید و تند می چرخد، زمانی است که سرور به درخواست شما پاسخ داده است.حالا از این جا اگر سایت دیر یالا بیایید یا مشکل از isp است یا از کامپیوتر شما که توانایی پردازش اطلاعات را ندارد.

سرعت دانلود هم یا مشکل از سرور سایت است یا isp.الان یک دانلود انجام دادم سرعت دانلود 250Kb/s بود.دیگه از این بیشتر می خواهی!؟؟!

ویرایش شده توسط alireza1375
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...