رفتن به مطلب

تاثیر فیلم های اپارت درون پست بر سئو


kamran0080

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوستان وقتی فیلیمی رو در اپارات میذاری و کد HTML بهت میده که درون پست میذاری . این کار چه تاثیری بر سئوی سایت داره ؟ خوب یا بده ؟

لینک به ارسال

ببین داداش منم شنیدم که اگه فیلم بزاری (چه اپارات یا هر جای دیگه) کلا چند تا المان داره هر پست مثلا

عکسش الت باشه

ویدیو داشته باشه

تگ اچ 2 وووو این کارا رو بکنی

3او پستت بهتر میشه و بهتر تو گوگل میدرخشه مطلبت

لینک به ارسال

سلام

استفاده از ویدئو در این بازار داغ سئو بسیار کار خلاقانه ، هوشمندانه و فوق العاده ای هستش در واقع بر اساس تحقیقاتی که بر روی موتورهای جستجو انجام شده است ویدئو نسبت به دیگر محتوا ها در یک وب سایت چندین برابر بیشتر توجه موتورهای جستجو را جلب می کنه ;)

لینک به ارسال

بدون شک تاثیر مثبت زیادی میگذاره.فقط چیزی که باید بهش توجه داشته باشی اینه که وقتی یه ویدیو رو به صورت امبد توی سایت قرار میدی سرچ انجین ها اون رو به صورت یه فریم می بینن،چیز زیاد مهمی نیست اما اگر تعداد ویدیو هات زیاد هست بهتره که یه ساب دامین برای سایتت بسازی و همه ی ویدیو هات رو اونجا بگذاری

لینک به ارسال

استفاده از محتوای ویدیویی تاثیر بسیار زیادی روی رتبه سایت و افزایش بازدید داره چون این نوع مطالب 2 برابر طرفدار بیشتری نسبت به مطالب متنی دارن .

برای نوع استفادش هم اگر نمیخوای هزینه کنی از سرویس های اشتراک گذاری رایگانی مثل یوتیوب و آپارات استفاده کن که اگر بیشتر آموزش ها فارسی هستش آپارات بهتره چون هیتلر نیست و سرعت دسترسی اون برای کاربرای ایرانی از یوتیوب بالاتره که من پیشنهاد میکنم از همین سرویس ها استفاده کنید چون مزیت دیگه ایی هم که دارن اینکه همیشه مطالب اونها توی صفحه اول گوگل قرار میگیره و باعث میشه بازدید بسیار زیادی از این سایت ها دریافت کنید چون این سرویس ها رتبه بالایی دارن و همینطور بازدید بسیار زیاد .

ولی خوب بلاخره هر چی باشه محتوا برای این سایت ها هستش و موتور های جستجو امتیاز رو به این سایت ها میدن نه سایت شما و صرفا شما فقط میتونید بازدید کننده از این سایت ها دریافت کنید ولی اگر ویدیو های خودتون رو توی سایت خودتون آپلود کنید موتور های جستجو تمام امتیاز رو به سایت شما میدن و خیلی سریع سایتتون پیشرفت میکنه ولی باید یکم هزینه کنید و یک هاست دانلود بخرید و توی یک ساب دامنه ویدیو ها رو آپلود کنید مثلا tv.site.com یا video.site.com و از اونجا به سایت اصلی لینک بدید .

استفاد ازشون هم به صورت پخش آنلاین توی سایت هم که راحته استفاده از افزونه یا استفاده از تگ video در HTML5 .

ویرایش شده توسط Alireza Xn
لینک به ارسال

من سرور مجازی دارم با 100 گیگ ویک ترابایت پهنای بایند و مشکلی از این بابت ندارم

ایا اسکریپتی سئو برای راه اندازی ویدئو سنتر میشناسید ؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...