رفتن به مطلب

مشکل آپاچی به هنگام اضافه شدن این کد


پست های پیشنهاد شده

سلام . وقتتون بخیر

دوستان . تو لوکال و با برنامه زمپ دارم رو یه پوسته کار می کنم . این کد رو که می زارم و صفحه رو رفرش می کنم با مشکل ارور ویندوز مواجه میشم :


<div class="cont-entry"><?php the_content();?></div>

ویندوز میگه :

apache http server has stopped working

hl1if9nj6dmv9f3szlod.png

وقتی این کد رو بر می دارم ، همون موقع درست میشه !!!!! ممنون میشم راهنماییم کنین که مشکلش دقیقا کجاس؟

ممنون

لینک به ارسال

از این نرم افزار شبه ساز استفاده کنید واقعا عالیه و ۱۰۰ درصد با وردپرس سازگاره سرعتش هم خیلی خوبه + قابلیت پرتابل هم داره

http://www.uniformserver.com/

لینک به ارسال
حلقه های وردپرس رو رعایت کردید ؟

با قالب های دیگه مشکلی دارید ؟

بله . حلقه ها رو رعایت کردم ... پست ها و تصاویر شاخص نشون داده میشه ... ولی این یه تیکه کد که مربوط میشه به محتوای پست ، وقتی می زارم اون ارور رو میده. نه با قالبای دیگه مشکلی نداره.

از این نرم افزار شبه ساز استفاده کنید واقعا عالیه

مشکل یعنی از نرم افزاره ؟؟!

لینک به ارسال

برادر به cmd خودت برو

این دستور رو تایپپ کن : dir php5ts.dll /s و دایرکتوری رو به پیشفرض تغییر بده . به صورت زیر :

c:\xampplite\php

البته مشکل از پورت و تغییر پورت هم میتونه باشه . این تست کن اگر نشد اعلام کن

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
این دستور رو تایپپ کن : dir php5ts.dll /s و دایرکتوری رو به پیشفرض تغییر بده . به صورت زیر :

c:\xampplite\php

البته مشکل از پورت و تغییر پورت هم میتونه باشه .

این کاری که گفتین رو انجام دادم :

5ltomgh8hn058mdtae9b.png

حالا نمی دونم دقیقا چی بود و چیکار می کرد ... ولی نشد

راستی پورت آپاچی رو قبلا رو 8080 گذاشتم ... ولی همیشه جواب میداد ... نمی دونم چرا برا این یه تیکه کد اذیت می کنه

لینک به ارسال

دوست عزیز به سی ام دی برید دوباره و دستور زیر رو تایپ کن :

NET Stop HTTP

و سپس به تنظیمات اسکایپ برو و پورت های کانکشن رو به 80 و 443 تغییر بده .

آخرین راه از طریق regedit هست .

اگر کار نکرد این اونو میگم .

لینک به ارسال

اسکایپ پورتایی که گفتین ، تیک دار بود :

r0ayooa09bfsd27koww6.png

اینم از سی ام دی :

jhihjz8ldol02193c3q6.png

اصلا نفهمیدم چی استاپ شد چی استارت شد ! :D

چه شود !! یعنی این مشکل نادره ؟؟؟ فقط باید سیستم من اینطوری باشه ؟!؟ هههعی خدا :blink:

لینک به ارسال

ببین احتمال زیاد به خاطر تغییر پورتی هست که دادی . به حالت پیشفرض برگردون یا باید به 8666 تغییر بدی . بعد از هر تغییر آپاچی رو هم باید از خود پنل زمپ ریستارت کنی .

خلاصه که اگه باز ارور داد wamp server رو نصب کن . این دردسر هارو نداره .

موفق باشی

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

مشکل معمولا از استفاده کردن اسکریپت ها و قالب ها و افزونه های غیر رایگانیه که در نت با دستکاری فایلهاشون به صورت رایگان عرضه می شند اغلب این فایلها کدهایی برای سرقت ترافیک داره که چون در لوکال ترافیکی ندارید فشار کدها باعث قطع شدن آپاچی می تونه بشه و معمولا این فایل ها حاوی کدهای مخرب دیگه ای هم هست

اگر از این قبیل فایل ها دارید حذفشون کنید

به جز این مورد اینکه نسخه ومپتون با بیت سیستمتون سازگار نباشه هم ممکنه باعث این خطا بشه

ومپ برای ویندوز دو نسخه داره ببینی چند بیتی را دانلود و نصب کردید نسخه ی دیگه اش رو تست کنید

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...