msh4030 0 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 سلام . وقتتون بخیردوستان . تو لوکال و با برنامه زمپ دارم رو یه پوسته کار می کنم . این کد رو که می زارم و صفحه رو رفرش می کنم با مشکل ارور ویندوز مواجه میشم :<div class="cont-entry"><?php the_content();?></div>ویندوز میگه :apache http server has stopped workingوقتی این کد رو بر می دارم ، همون موقع درست میشه !!!!! ممنون میشم راهنماییم کنین که مشکلش دقیقا کجاس؟ممنون لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 حلقه های وردپرس رو رعایت کردید ؟با قالب های دیگه مشکلی دارید ؟ لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 از این نرم افزار شبه ساز استفاده کنید واقعا عالیه و ۱۰۰ درصد با وردپرس سازگاره سرعتش هم خیلی خوبه + قابلیت پرتابل هم داره http://www.uniformserver.com/ لینک به ارسال
msh4030 0 ارسال شده در تیر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 حلقه های وردپرس رو رعایت کردید ؟با قالب های دیگه مشکلی دارید ؟بله . حلقه ها رو رعایت کردم ... پست ها و تصاویر شاخص نشون داده میشه ... ولی این یه تیکه کد که مربوط میشه به محتوای پست ، وقتی می زارم اون ارور رو میده. نه با قالبای دیگه مشکلی نداره.از این نرم افزار شبه ساز استفاده کنید واقعا عالیهمشکل یعنی از نرم افزاره ؟؟! لینک به ارسال
MR.WP 14 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 برادر به cmd خودت برو این دستور رو تایپپ کن : dir php5ts.dll /s و دایرکتوری رو به پیشفرض تغییر بده . به صورت زیر : c:\xampplite\phpالبته مشکل از پورت و تغییر پورت هم میتونه باشه . این تست کن اگر نشد اعلام کن 2 لینک به ارسال
msh4030 0 ارسال شده در تیر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 این دستور رو تایپپ کن : dir php5ts.dll /s و دایرکتوری رو به پیشفرض تغییر بده . به صورت زیر :c:\xampplite\phpالبته مشکل از پورت و تغییر پورت هم میتونه باشه .این کاری که گفتین رو انجام دادم :حالا نمی دونم دقیقا چی بود و چیکار می کرد ... ولی نشدراستی پورت آپاچی رو قبلا رو 8080 گذاشتم ... ولی همیشه جواب میداد ... نمی دونم چرا برا این یه تیکه کد اذیت می کنه لینک به ارسال
MR.WP 14 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 دوست عزیز به سی ام دی برید دوباره و دستور زیر رو تایپ کن : NET Stop HTTP و سپس به تنظیمات اسکایپ برو و پورت های کانکشن رو به 80 و 443 تغییر بده . آخرین راه از طریق regedit هست . اگر کار نکرد این اونو میگم . لینک به ارسال
msh4030 0 ارسال شده در تیر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 اسکایپ پورتایی که گفتین ، تیک دار بود :اینم از سی ام دی :اصلا نفهمیدم چی استاپ شد چی استارت شد ! چه شود !! یعنی این مشکل نادره ؟؟؟ فقط باید سیستم من اینطوری باشه ؟!؟ هههعی خدا لینک به ارسال
MR.WP 14 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 ببین احتمال زیاد به خاطر تغییر پورتی هست که دادی . به حالت پیشفرض برگردون یا باید به 8666 تغییر بدی . بعد از هر تغییر آپاچی رو هم باید از خود پنل زمپ ریستارت کنی . خلاصه که اگه باز ارور داد wamp server رو نصب کن . این دردسر هارو نداره . موفق باشی 1 لینک به ارسال
msh4030 0 ارسال شده در تیر 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 نه ... بازم نشد ! نرم افزارو تغییر می دم ببینم درست میشه یا نه ... ممنون از راهنمایی هاتون لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در تیر 93 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 93 مشکل معمولا از استفاده کردن اسکریپت ها و قالب ها و افزونه های غیر رایگانیه که در نت با دستکاری فایلهاشون به صورت رایگان عرضه می شند اغلب این فایلها کدهایی برای سرقت ترافیک داره که چون در لوکال ترافیکی ندارید فشار کدها باعث قطع شدن آپاچی می تونه بشه و معمولا این فایل ها حاوی کدهای مخرب دیگه ای هم هست اگر از این قبیل فایل ها دارید حذفشون کنید به جز این مورد اینکه نسخه ومپتون با بیت سیستمتون سازگار نباشه هم ممکنه باعث این خطا بشه ومپ برای ویندوز دو نسخه داره ببینی چند بیتی را دانلود و نصب کردید نسخه ی دیگه اش رو تست کنید 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری