رفتن به مطلب

کار نکردن استایل ie


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

برای قالب جدید میخام برای راحت شدن از شر ie یه استایل دیگه بنویسم ولی وقتی لینک استایل جدید رو میزارم و کدی رو که مشگل داره اصلاح میکنم و فقط کد قسمتی رو که مشگل دار رو میزار تو استایل جدیدی که برای ie درست کردم ولی هیچ تغییری احساس نمیشه ( برای مشاده تغییرات در مرورگر ie با زدن f12 و تغییر قسمت document mode حالت مرورگر رو بر روی ie 7 و ie 8 میزارم) دوستان لطفا راهنمایی کنن موفق باشید

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

کوکی ها رو به این سادگس پاک نمی کنه

مگر از طریق

control panel - internet options - General - Browsing History دستور Setting را بزنید و

post-336-0-67919600-1346357113_thumb.gif

مانند تصویر تنظیمات رو انجام بدید تا با ctrl+F5 سایت تغییر حالت بده

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

نه جناب فخار اصلا بحث این نیست، بحث اینه که تغییرات اعمال نمیشه کلا

من با دو سیستم امتحان کردم مشکل پا برجا بود

الان هم کاری رو که شما گفتید انجام دادم باز هم درست نشد

لینک به ارسال

آقا من الان یه چیز دیگه متوجه شدم کلا مثل اینکه فایل استایل رو نمیشناسه

چون قالب رو دوباره دانلود کردم که روی لوکال روش کار کنم موقع نصب میزنه شیوه نامه گم شده و نصب نمیشه

حتی اکسترک کردم و گذاشتم و زمانی که خواستم فعال کنم باز هم نوشت شیوه نامه گم شده است

لینک به ارسال

آقا از مشکل من هم 24 ساعتی میشه که گذشته ممنون میشم یه لطفی بکنید

چون یه خورده هم درخواست ریخت به هم بگم که الان مشکل فقط اینه که قالب استایل رو نمیشناسه و موقع نصب میگه شیوه نامه گم شده است( اگر هم دستی اکسترک کنم باز موقع فعال سازی همین ارور رو میده)

لینک به ارسال

یه چیزی ممکنه

یک نوت پد باز کن و در ابتداش بنویس


/*Theme Name: NAME
*/
html, body, div, span, applet, object, iframe,
h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre,
a, abbr, acronym, address, big, cite, code,
del, dfn, em, font, ins, kbd, q, s, samp,
small, strike, strong, sub, sup, tt, var,
dl, dt, dd, ol, ul, li,
fieldset, form, label, legend,
table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td {
border: 0;
font-family: inherit;
font-size: 100%;
font-style: inherit;
font-weight: inherit;
margin: 0;
outline: 0;
padding: 0;
vertical-align: baseline;
}
:focus {/* remember to define focus styles! */
outline: 0;
}

به نام style.css در یک پوشه ذخیره کن توی خط اول یک نام بجای NAME بگذار نامش ارتباطی با نام فعلی قالبت نداشته باشه

حالا باقی محتویات قالب رو بریز توی اون پوشه و فایل style.css اون قالب رو رینیم کن به یک نام دیگه مثلا oldstyle.cc و در header.php اضافه کن


<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/oldstyle.css" type="text/css" media="screen" />

و چک کن

اگر کلا استایلت رو نمی شناخت که صفحه را به کل بدون قالب بندی باید می دیدی

راستی افزونه ی مینفی یا کمپرسور css که نداری اگر داری مشکل از اونه اون رو غیر فعال کن تا تغییرات رو اعمال کنی بعد فعالش کن

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

نه جناب فخار متشکر فهمیدم مشکل از چی هست

باید محتویات قالب رو به یک پوشه قبل برمیگردوندم

قالب به این صورت بود folder/folder/folder/content که باید محتویات رو به پوشه های قبلی برمیگردوندم

ممنون

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...