rezakianoosh 1795 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 سلام دوستانبرای قالب جدید میخام برای راحت شدن از شر ie یه استایل دیگه بنویسم ولی وقتی لینک استایل جدید رو میزارم و کدی رو که مشگل داره اصلاح میکنم و فقط کد قسمتی رو که مشگل دار رو میزار تو استایل جدیدی که برای ie درست کردم ولی هیچ تغییری احساس نمیشه ( برای مشاده تغییرات در مرورگر ie با زدن f12 و تغییر قسمت document mode حالت مرورگر رو بر روی ie 7 و ie 8 میزارم) دوستان لطفا راهنمایی کنن موفق باشید 1 لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 مثل اینکه این مشکل فراگیر هست و مشکل من هم هست ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 کوکی ها رو به این سادگس پاک نمی کنهمگر از طریقcontrol panel - internet options - General - Browsing History دستور Setting را بزنید ومانند تصویر تنظیمات رو انجام بدید تا با ctrl+F5 سایت تغییر حالت بده 4 لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 نه جناب فخار اصلا بحث این نیست، بحث اینه که تغییرات اعمال نمیشه کلامن با دو سیستم امتحان کردم مشکل پا برجا بودالان هم کاری رو که شما گفتید انجام دادم باز هم درست نشد لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 آقا من الان یه چیز دیگه متوجه شدم کلا مثل اینکه فایل استایل رو نمیشناسهچون قالب رو دوباره دانلود کردم که روی لوکال روش کار کنم موقع نصب میزنه شیوه نامه گم شده و نصب نمیشهحتی اکسترک کردم و گذاشتم و زمانی که خواستم فعال کنم باز هم نوشت شیوه نامه گم شده است لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 آقا از مشکل من هم 24 ساعتی میشه که گذشته ممنون میشم یه لطفی بکنیدچون یه خورده هم درخواست ریخت به هم بگم که الان مشکل فقط اینه که قالب استایل رو نمیشناسه و موقع نصب میگه شیوه نامه گم شده است( اگر هم دستی اکسترک کنم باز موقع فعال سازی همین ارور رو میده) لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 یه چیزی ممکنه یک نوت پد باز کن و در ابتداش بنویس /*Theme Name: NAME*/html, body, div, span, applet, object, iframe,h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre,a, abbr, acronym, address, big, cite, code,del, dfn, em, font, ins, kbd, q, s, samp,small, strike, strong, sub, sup, tt, var,dl, dt, dd, ol, ul, li,fieldset, form, label, legend,table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td {border: 0;font-family: inherit;font-size: 100%;font-style: inherit;font-weight: inherit;margin: 0;outline: 0;padding: 0;vertical-align: baseline;}:focus {/* remember to define focus styles! */outline: 0;}به نام style.css در یک پوشه ذخیره کن توی خط اول یک نام بجای NAME بگذار نامش ارتباطی با نام فعلی قالبت نداشته باشه حالا باقی محتویات قالب رو بریز توی اون پوشه و فایل style.css اون قالب رو رینیم کن به یک نام دیگه مثلا oldstyle.cc و در header.php اضافه کن <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/oldstyle.css" type="text/css" media="screen" />و چک کن اگر کلا استایلت رو نمی شناخت که صفحه را به کل بدون قالب بندی باید می دیدیراستی افزونه ی مینفی یا کمپرسور css که نداری اگر داری مشکل از اونه اون رو غیر فعال کن تا تغییرات رو اعمال کنی بعد فعالش کن 1 لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 نه جناب فخار متشکر فهمیدم مشکل از چی هستباید محتویات قالب رو به یک پوشه قبل برمیگردوندمقالب به این صورت بود folder/folder/folder/content که باید محتویات رو به پوشه های قبلی برمیگردوندمممنون لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 عجیبه که با این وجود سایت رو کلا می دیدی 1 لینک به ارسال
Omidn1996 157 ارسال شده در شهریور 91 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 91 نه جناب فخار این مشکلی که گفتم مربوط به لوکال بود 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری