shayan 116 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 سلامدوستان آیا راهی هست که بشه تو whois دامنه نیم سرور ها نمایش داده نشه و یا این که به صورت اختصاصی به یک نام دیگه تغییر کنهمثلا یه کاری مثل کوتاه کننده لینک که یک نیم سرور بهش داده بشه بعد اون رو به یه نام دیگه تغییر بده و ما هم اون رو به دامنه معرفی کنیمبه طور کلی من میخوام کسی نفهمه که من هاست رو از کجا خریدمباید چیکار کنم؟آیا تنها راه ممکن درخواست خرید DNS از مدیریت هاست هست؟سپاس لینک به ارسال
MasiH 71 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 درود .این که بخواهید دی ان اس رو مخفی کنید طبق اطلاعات بنده و گشت و گذار توی سایت های خارجی ، امکان نداره ! البته یه سری ابزار اینترنتی بودند که این کار رو انجام میدادند . ولی دو تا لینک پیشنهاد میدم ببینید :اولدوم 2 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 این لینک ها مربوط به دامنه هایی .ir هم میشه؟؟ لینک به ارسال
MasiH 71 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 این لینک ها مربوط به دامنه هایی .ir هم میشه؟؟درود .یحتمل باید بشه . بالاخره هر دامنه ای یک دی ان اس داره . لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 بهترین راه مخفی کردن نیم سرور ها استفاده از سرویس CDN هستش مثل Cloudflare 1 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 میشه بیشتر توضیح بدید ؟!منظورتون از cdn چیه ؟ لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 (ویرایش شده) CDN یک سرور ابری هستش که با استفاده از اون میتونید فایل هایی مثل JS و CSS رو درون اون کش کنید اینطوری سرعت وب سایت تا چند برابر برای کاربر ها بالاتر میرهیکی از سایت هایی که به رایگان پنل CDN ارایه میکنه Cloudflare هستش که با استفاده از نیم سرورها سایت شما رو از روی سرور های ابری خودش کش میکنه .البته امکانات دیگه ایی هم داره .برای استفاده ازش هم پیشنهاد میکنم این مقاله آموزشی رو بخونید - کلیک کنید ویرایش شده خرداد 93 توسط RapiD AM 2 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 چند تا سوال:1-کش شدن یعنی چی؟2-سطح امنیت و اعتبار این وبسایت در چه حدی هست؟3-با توجه به مقاله ارائه شده و ست کردن نیم سرور دامنه با نیم سرور سایت مذکور ، آیا راهی برای فهمیدن این که سرور ها از چه شرکتی خریداری شده (یا همون بدست آوردن DNS ها) وجود نداره؟؟این موضوع آخر خیلی مهمهسپاس لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 کش به ذخیره فایل ها بر روی مرورگر یا سرور میگن به این صورت که کاربر با 1 بار وارد شدن به سایت دیگه نیازی نیست با ورود مجدد فایل های CSS و JS براش از اول بارگذاری بشه . سطح امنیتش رو هم میتونم بگم یک سایت جهانی هستش و 100 درصد قابل اعتماده چون بیشتر سایت های معروف هم دارن ازش استفاده میکنن نمونش مثل وب سایت نارنجی .در مورد سوال آخر هم باید بگم خیر در این صورت دیگه نمیشه نیم سرور های اصلی سایت رو مشاهده کرد چون نیم سرور های کلاد فلر بر روی دامنه ست شده . 2 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 دوست عزیز من با این که تمام مراحل رو طبق مقاله سایت وب سایلنت پیش رفتمو DNS های دامنه رو با DNS هایی که سایت کلاد فلر بهم داد ست کردم ،اما این نیم سرورها فقط توی whois دامنه نمایش داده میشه و تو اطلاعات DNS Records نیم سرور های اصلی قابل رویتهمشاهده بفرمایید:(whois)http://network-tools.com/default.asp?prog=whois&host=candomelk.ir(DNS Records)http://network-tools.com/default.asp?prog=dnsrec&host=candomelk.irچطور حالت دوم رو هم مخفی کنم؟؟ لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 خوب ببینید این دیگه آخرین کاری بود که میشد انجام داد چون دامنه شما هم .ir هستش دیگه نمیشه بیشتر از این مخفی کرد البته اگر .com بود میتونستید یه اطلاعات fake وارد کنید . لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری