iAmin 405 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 من از یک سایت ایرانی اسکریپتی رو خریداری و اونا قول دادن که چندین امکانات رو برای من ظرف چند ساعت اضافه کنن بعد گفتن متاسفانه وقت نداریم و پنچشنبه همین هفته میدن بعد دوباره امروز پیام دادن فعلا وقت نداریم تا چند ماه بعد آپدیت میکنیمحالا من میتونم ازشون شکایت کنم؟باید برای شکایت چه کاری رو انجام بدم؟آیا به جایی میرسم؟ لینک به ارسال
SM-Mahdavi 5428 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 سلامبه نظر من که اگه شکایت کنی خیلی دردسر داره و وقت گیره.. سایتش هم اگه نماد نداشته باشه دستت به جایی بند نیست. لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 اگر خرید به صورت مبادله ایی باشه فکر نمیکنم بشه شکایتی کرد ولی اگر مدرک داشته باشید اون موقع میشه یه کاری کرد که اونم بعید میدونم ...حالا آدرس سایت رو بذارید ببینیم چه سایتی بوده . لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 اگر تهران هستید می تونید برید خیابان استاد مطهری مجتمع قضایی جرایم رایانه ای شکایت تنظیم کنید ولی به شرطی که حرفتون قابل اثبات باشه و مبلغ خریدتون بالای 500 هزار تومن و الا باید به شورای حل اختلاف محل برید 4 لینک به ارسال
iAmin 405 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 نه بابا 45 هزارتومنه بحث مبلغ واریز شده نسیت فکر میکنم صدقه دادمولی اصل اینه میخوام روش کم بشهچون من داره میپیچونهتا تو یاهو هم بهش پیام میدم آفلاین میشه لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 چه بحث مادی مطرح باشه چه نباشه قانون می گه کلیه شکایاتی که برای مبالغ زیر 500 هزار تومن دادخواهی شدند باید به شوراهای حل اختلاف محلی ارجاع داده بشند 4 لینک به ارسال
raminsat1 93 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 اسکریپتی که دریافت کرده اید، هزینه برای خود اسکریپت پرداخت شده یا برای اسکریپت و امکاناتی که به شما قول اون رو دادن کل هزینه دریافت شده؟ لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری