رفتن به مطلب

شکایت از یک سایت


iAmin

پست های پیشنهاد شده

من از یک سایت ایرانی اسکریپتی رو خریداری و اونا قول دادن که چندین امکانات رو برای من ظرف چند ساعت اضافه کنن بعد گفتن متاسفانه وقت نداریم و پنچشنبه همین هفته میدن بعد دوباره امروز پیام دادن فعلا وقت نداریم تا چند ماه بعد آپدیت میکنیم

حالا من میتونم ازشون شکایت کنم؟

باید برای شکایت چه کاری رو انجام بدم؟

آیا به جایی میرسم؟

لینک به ارسال

سلام

به نظر من که اگه شکایت کنی خیلی دردسر داره و وقت گیره.. سایتش هم اگه نماد نداشته باشه دستت به جایی بند نیست.

لینک به ارسال

اگر خرید به صورت مبادله ایی باشه فکر نمیکنم بشه شکایتی کرد ولی اگر مدرک داشته باشید اون موقع میشه یه کاری کرد که اونم بعید میدونم ...

حالا آدرس سایت رو بذارید ببینیم چه سایتی بوده .

لینک به ارسال

اگر تهران هستید می تونید برید خیابان استاد مطهری مجتمع قضایی جرایم رایانه ای شکایت تنظیم کنید ولی به شرطی که حرفتون قابل اثبات باشه و مبلغ خریدتون بالای 500 هزار تومن و الا باید به شورای حل اختلاف محل برید

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

نه بابا 45 هزارتومنه

بحث مبلغ واریز شده نسیت فکر میکنم صدقه دادم

ولی اصل اینه میخوام روش کم بشه

چون من داره میپیچونه

تا تو یاهو هم بهش پیام میدم آفلاین میشه

لینک به ارسال

چه بحث مادی مطرح باشه چه نباشه قانون می گه کلیه شکایاتی که برای مبالغ زیر 500 هزار تومن دادخواهی شدند باید به شوراهای حل اختلاف محلی ارجاع داده بشند

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

اسکریپتی که دریافت کرده اید، هزینه برای خود اسکریپت پرداخت شده یا برای اسکریپت و امکاناتی که به شما قول اون رو دادن کل هزینه دریافت شده؟

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...