رفتن به مطلب

قالب زیبای tripress فارسی


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت همگی دوستان گرامی . . .

من قبلاً برای فروم سایتم از انجمن ساز بی بی استفاده میکردم . قالب tripress رو بشخصه فارسی کردم (البته فارسی سازیش قبلاً توسط دوستان انجام شده بود که خیلی مشکل داشت و من درست ترش کردم)

گذاشته بودم کنار توی انجمن بزارم که متاسفانه وقت نکردم . این فایل ها از روی سیستمم پاک شد بازیابیشون کردم . اما تستشون نکردم که هنوز سالم هستن یا نه . من به لطف این انجمن از انجمن ساز ipb استفاده کردم و دیگه روی بی بی پرس کار نمیکنم . دوستان میتونن از این قالب به رایگان استفاده کنن و اگه دوست داشتن لینک ما رو هم در انتهاش قرار بدن (www.mohandesyar.com - مهندس یار). اگر دوست ندارن هم هیچ :ی . . .

این قالب در مرورگرهای IE - Firefox - chrome بدون مشکل نمایش داده میشه . . .

ممنون میشم دوستانی که استفاده میکنن عیب های کار رو بگن .

tripress.zip

  • امتیاز 28
لینک به ارسال

ضمن زدن دکمه تشکر

البته نرسیدم کامل بررسی کنم اما کار خیلی خوبی بود.

خسته نباشید.

  • امتیاز 6
لینک به ارسال
  • 11 ماه بعد...
  • 2 هفته بعد...

سلام من تازه با ورد پرس آشنا شدم و با سايت شما ولي به نظرم برا سايتي كه پشتيبان و انتشار دهنده ورد پرس هستش خوب نيست از انجمن ساز ديگه اي استفاده كنه يه نگاه به انجمن هاي ماي بي بي و ويبوليتن كنيد .

لینک به ارسال

سلام من تازه با ورد پرس آشنا شدم و با سايت شما ولي به نظرم برا سايتي كه پشتيبان و انتشار دهنده ورد پرس هستش خوب نيست از انجمن ساز ديگه اي استفاده كنه يه نگاه به انجمن هاي ماي بي بي و ويبوليتن كنيد .

دوست عزیز اونا خودشون انجمن ساز دارن اما وردپرس سیستم وبلاگ دهی هست. انجمن هایی هم که خود وردپرس داره همه افزونه هستن و بسیار ضعیف.

تازه این بهترین انجمنی هست که تا حالا دیدم.(نظر شخصیمه)

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

البته سوالتون به این تاپیک ربطی نداره

ولی پشتیبانی ربطی به سیستم انجمن ساز نداره!

اگر دلیل نیاز دارید در بحث ازاد بزنید تا براتون بشماریم ;)

  • امتیاز 5
لینک به ارسال
  • 6 ماه بعد...

حالا این قالب را گرفتیم از بین شما عاقل ها یکی هست بگه من دیونه چطوری از این قالب استفاده کنم در حالی که بی بی من افزونه هست ؟

باید این قالب را در بخش تم افزونه بی بی بریزم بعد چطوری فعالش کنم ؟

وای خدا سرگیجه گرفتم :huh: :huh: :rolleyes:

با سلام خدمت همگی دوستان گرامی . . .

من قبلاً برای فروم سایتم از انجمن ساز بی بی استفاده میکردم . قالب tripress رو بشخصه فارسی کردم (البته فارسی سازیش قبلاً توسط دوستان انجام شده بود که خیلی مشکل داشت و من درست ترش کردم)

گذاشته بودم کنار توی انجمن بزارم که متاسفانه وقت نکردم . این فایل ها از روی سیستمم پاک شد بازیابیشون کردم . اما تستشون نکردم که هنوز سالم هستن یا نه . من به لطف این انجمن از انجمن ساز ipb استفاده کردم و دیگه روی بی بی پرس کار نمیکنم . دوستان میتونن از این قالب به رایگان استفاده کنن و اگه دوست داشتن لینک ما رو هم در انتهاش قرار بدن (www.mohandesyar.com - مهندس یار). اگر دوست ندارن هم هیچ :ی . . .

این قالب در مرورگرهای IE - Firefox - chrome بدون مشکل نمایش داده میشه . . .

ممنون میشم دوستانی که استفاده میکنن عیب های کار رو بگن .

tripress.zip

لینک به ارسال
  • 7 ماه بعد...

سلام . من هم میخوام پوسته بی بی پرسم رو تغییر بدم . اما نمیدونم دقیقا باید از کجا و چجوری این کارو انجام بدم.من آشنایی زیادی با وردپرس ندارم.اگر امکانش هست واضح تر و مرحله به مرحله توضیح بدید.مثلا اینکه این پوشه templates کجاست؟ از سی پنلم باید برم؟مسیرش کجاست؟ و . . . . ممنون امیشم راهنماییم کنین

لینک به ارسال
  • 4 هفته بعد...

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...