رفتن به مطلب

چرا تو گوگل وبمستر تعداد submite بالاست ولی ایندکس خیلی پایین؟


PREMIUMIHA

پست های پیشنهاد شده

سلام. تو پنل گول وبمسترم تعداد 145 هزار submite دارم که فقط 71 هزارتاش ایندکس شدن! علت چی می تونه باشه دوستان؟

لینک به ارسال

گوگل از طریق فایل Sitemap.xml مطالب رو برای ایندکس شدن ارسال میکنه اینکه کی مطالب ایندکس بشن یکم زمان میبره . اگر مشکلی توی این فایل نباشه گوگل همه مطالب رو ایندکس میکنه .

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

گوگل از طریق فایل Sitemap.xml مطالب رو برای ایندکس شدن ارسال میکنه اینکه کی مطالب ایندکس بشن یکم زمان میبره . اگر مشکلی توی این فایل نباشه گوگل همه مطالب رو ایندکس میکنه .

خب الان حدود 3 - 4 ماه هست! آیا برای آدرس دادن سایت مپ به گوگل باید از ex.com/sitemap.xml یا ex.com/sitemap.xml.gz استفاده کرد؟ الان زدمش رو gz ببینم چی میشه

لینک به ارسال

خیر روی همون خروجی

ex.com/sitemap.xml باید باشه !!!

الان gz رو حذف کردم ولی کل ایندکس ها و ساب میت ها صفر شد! در صورتی که xml هنوز هست! چیکارش کنم؟؟؟

xml رو دارم و سالم هم هست و به روز هست

ویرایش شده توسط PREMIUMIHA
لینک به ارسال

سایت رو با www ثبت کردید یا بدون www ???

با www ثبت شده.

من فقط می خوام دلایل ایندکس نشدن submite ها رو بدون که چرا بیشتر (چند برابر) ایندکس هاست!؟!؟

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...