رفتن به مطلب

سایت خود را برای Ie (اینترنت اکسپلورر) ببندیم


Blood

پست های پیشنهاد شده

با سلام چه راهی هست که سایتم روی ie اصلا باز نشه و پیام بده که سایت برای این مرورگر قابل اجرا نیست؟ چه کاری میشه انجام بدیم؟

لینک به ارسال

با استفاده از PHP :


<?php
if (eregi("MSIE",getenv("HTTP_USER_AGENT")) ||
eregi("Internet Explorer",getenv("HTTP_USER_AGENT"))) {
Header("Location: http://site.com/ie_reject.html");
exit;
}
?>

با استفاده از Javascript :


<script language="javascript">
<!--
if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") {
document.location = "http://site.com/ie_reject.shtml";
} else {
document.location = "http://site.com/realhomepage.html";
}
// -->
</script>

پ.ن: آدرس سایت خود را بجای site.com قرار دهید.

صفحه ی ie reject می تواند شامل پیام شما برای کاربران IE باشد

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

از نظر شما با جاوا بهتره یا با php (من از وردپرس استفاده میکنم ؟ )

هیچ تفاوتی نداره هر دو یک کار رو انجام میدن ولی از جاوا اسکریپت استفاده کنید بهتره چون سمت کاربر هستش و وابستگی به سرور نداره .

ولی پیشنهاد میکنم دسترسی کاربران به سایتتون رو برای ورژن ها پایین اکسپلوره ببنیدید .

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

هیچ تفاوتی نداره هر دو یک کار رو انجام میدن ولی از جاوا اسکریپت استفاده کنید بهتره چون سمت کاربر هستش و وابستگی به سرور نداره .

ولی پیشنهاد میکنم دسترسی کاربران به سایتتون رو برای ورژن ها پایین اکسپلوره ببنیدید .

ممنون از شما دوست عزیز به چه صورت میتونم با php یا java این کار رو انجام بدم؟

حتی برای ورژن های پایین فایرفاکس و کروم و ...

ویرایش شده توسط M.At
لینک به ارسال

به آدرس زیر برید و افزونه رو دانلود کنید این افزونه قالبیت جلوگیری از نمایش سایت برای اکسپلورر 6,7,8 رو داره به دلخواه می تونید مشخص کنید

عدم نمایش سایت با اینترنت اکسپلورر

لینک به ارسال

»ن از پلاگین نمی خوام استفاده کنم میخوام از کد استفاده کنم.

بفرمایید :

http://nmsdvid.com/iealert/

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

فکر نمیکنم لازم به چنین کاری باشه چون کسی از اکسپاورر استفاده نمیکنه

اگر فکر میکنید چنین چیزی ازم باشه بهتره فقط به کاربر یه پیغام بدبد که از این مرورگر استفاده نکنه و نه اینکه کلا سایت را براش باز نکنید ، برای اینکار کد زیر را استفاده کنید تا درصورتی که مرورگر کاربر اینترنت اکسپلورر بود یه پیغام به کاربر بده که مرورگر شما این قالب را ساپورت نمیکنه :


<script language="javascript">
<!--
if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") {
alert("مرورگر شما این قالب را ساپورت نمیکنه");
// -->
</script>

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

شاید هنوز کسانی باشند که از مرورگرهای قدیمی استفاده میکنند مثلا فایر قدیمی و یا کروم و یا ie من میخوام کدی داشته باشم که مثلا بگوید فایر فاکس ورژن مثلا 10 به بالا استفاده کنه و کروم ورژن 10 و ie اصلا نمایش نده و پیام مبنی بر عدم نمایش سایت درج بشه؟ این رو من میخوام یعنی بتونم سفارشی کنم نمایش سایتم رو برای مرورگرها و ورژن های اونها منظورم از نمایش نه اینکه صفحه ای نشان نده یک صفحه html ساده نمایش بده که این مرورگر پشتیبانی نمی شود همین ؟؟؟؟؟

لینک به ارسال

برای این همه کار باید از کدها ی php یا جی کوئری برای تشخیص مرورگر استفاده کنید و بعد برای هر کدوم فایلی مشخص کنید

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

بله آقا مرتضی متوجه هستم اما بلد نیستم :D

فکر میکنم به درد همه بخوره این کد ؟ اگر لطفا کنید میشه کمک کنید که php درست بشه ؟؟؟؟؟؟؟ اگر البته زحمتی نیست؟

ویرایش شده توسط M.At
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...