Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 با سلام چه راهی هست که سایتم روی ie اصلا باز نشه و پیام بده که سایت برای این مرورگر قابل اجرا نیست؟ چه کاری میشه انجام بدیم؟ لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 با استفاده از PHP :<?php if (eregi("MSIE",getenv("HTTP_USER_AGENT")) || eregi("Internet Explorer",getenv("HTTP_USER_AGENT"))) {Header("Location: http://site.com/ie_reject.html");exit; }?>با استفاده از Javascript :<script language="javascript"><!--if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") { document.location = "http://site.com/ie_reject.shtml";} else { document.location = "http://site.com/realhomepage.html";}// --></script>پ.ن: آدرس سایت خود را بجای site.com قرار دهید.صفحه ی ie reject می تواند شامل پیام شما برای کاربران IE باشد 2 لینک به ارسال
Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 از نظر شما با جاوا بهتره یا با php (من از وردپرس استفاده میکنم ؟ ) لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 از نظر شما با جاوا بهتره یا با php (من از وردپرس استفاده میکنم ؟ )هیچ تفاوتی نداره هر دو یک کار رو انجام میدن ولی از جاوا اسکریپت استفاده کنید بهتره چون سمت کاربر هستش و وابستگی به سرور نداره .ولی پیشنهاد میکنم دسترسی کاربران به سایتتون رو برای ورژن ها پایین اکسپلوره ببنیدید . 2 لینک به ارسال
Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 (ویرایش شده) هیچ تفاوتی نداره هر دو یک کار رو انجام میدن ولی از جاوا اسکریپت استفاده کنید بهتره چون سمت کاربر هستش و وابستگی به سرور نداره .ولی پیشنهاد میکنم دسترسی کاربران به سایتتون رو برای ورژن ها پایین اکسپلوره ببنیدید .ممنون از شما دوست عزیز به چه صورت میتونم با php یا java این کار رو انجام بدم؟حتی برای ورژن های پایین فایرفاکس و کروم و ... ویرایش شده خرداد 93 توسط M.At لینک به ارسال
Rohani 389 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 پلاگین فارسی برای این کار 1 لینک به ارسال
rasooul 323 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 به آدرس زیر برید و افزونه رو دانلود کنید این افزونه قالبیت جلوگیری از نمایش سایت برای اکسپلورر 6,7,8 رو داره به دلخواه می تونید مشخص کنیدعدم نمایش سایت با اینترنت اکسپلورر لینک به ارسال
Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 »ن از پلاگین نمی خوام استفاده کنم میخوام از کد استفاده کنم. لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 »ن از پلاگین نمی خوام استفاده کنم میخوام از کد استفاده کنم.بفرمایید : http://nmsdvid.com/iealert/ 1 لینک به ارسال
استاد اعظم 900 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 فکر نمیکنم لازم به چنین کاری باشه چون کسی از اکسپاورر استفاده نمیکنهاگر فکر میکنید چنین چیزی ازم باشه بهتره فقط به کاربر یه پیغام بدبد که از این مرورگر استفاده نکنه و نه اینکه کلا سایت را براش باز نکنید ، برای اینکار کد زیر را استفاده کنید تا درصورتی که مرورگر کاربر اینترنت اکسپلورر بود یه پیغام به کاربر بده که مرورگر شما این قالب را ساپورت نمیکنه :<script language="javascript"><!--if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") { alert("مرورگر شما این قالب را ساپورت نمیکنه");// --></script> 2 لینک به ارسال
Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 شاید هنوز کسانی باشند که از مرورگرهای قدیمی استفاده میکنند مثلا فایر قدیمی و یا کروم و یا ie من میخوام کدی داشته باشم که مثلا بگوید فایر فاکس ورژن مثلا 10 به بالا استفاده کنه و کروم ورژن 10 و ie اصلا نمایش نده و پیام مبنی بر عدم نمایش سایت درج بشه؟ این رو من میخوام یعنی بتونم سفارشی کنم نمایش سایتم رو برای مرورگرها و ورژن های اونها منظورم از نمایش نه اینکه صفحه ای نشان نده یک صفحه html ساده نمایش بده که این مرورگر پشتیبانی نمی شود همین ؟؟؟؟؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در خرداد 93 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 برای این همه کار باید از کدها ی php یا جی کوئری برای تشخیص مرورگر استفاده کنید و بعد برای هر کدوم فایلی مشخص کنید 1 لینک به ارسال
Blood 23 ارسال شده در خرداد 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 93 (ویرایش شده) بله آقا مرتضی متوجه هستم اما بلد نیستم فکر میکنم به درد همه بخوره این کد ؟ اگر لطفا کنید میشه کمک کنید که php درست بشه ؟؟؟؟؟؟؟ اگر البته زحمتی نیست؟ ویرایش شده خرداد 93 توسط M.At لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری